Gå til innhold

Nei å nei!!! *hmf*

Anbefalte innlegg

ja idag kom TR, 2 dager etter IKM!!

Jeg var på jobben da hu dukka opp, og ble så skuffa og lei meg at jeg hadde mest lyst til å sette meg ned å grine. :(

Syklusene mine blir bare lengre og lengre for hver mnd nå. 2 dager lengre for hver mnd. Nå har syklusene mine kommet opp i 36 dager:(

Og ikke finner jeg el heller, samma hvor mye jeg tester!!

Jaja, bedre lykke neste mnd da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5867492-nei-%C3%A5-nei-hmf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jan78: nei tanta di har reist på ferie, for hu kom jo til meg!:P hehe.. *blæh* jeg ville ikke ha a da, men hu kom alikevell. Døra sto sikkert på gløtt slik at a smatt inn. *hmf* Må ordne skikkelig lås tror jeg!!!

Mar79: Hei!! Hvordan går det med deg?? jeg har ikke sett så mye til deg i det siste.. men så har jeg heller ikke vært her så mye da...

Uff da..er det deg ho er hos?? Jaja, men da stikker ho nok innom her når ho er ferdig hos deg tenker jeg... Vondt i korsryggen nå, men jeg har stengt tanta ute foreløpig, men denne plagen i ryggen uroer meg..tr er nok ikke langt unna. Me håper enn så lenge, blir spennende å se i morgen tidlig, om ho fremdeles er bortreist:)

Bedre lykke neste gang da, da går det helt sikert!!

Jo da, æ ser det klart og tydelig at hu er her. Ingen tvil heller!:P

hehe:D

Nå har vi bygd ny vegg i stua i huset. Det går framover. Morsomt å se:) kjekt å ha andre ting å tenke på. Men pengene har vinger...

Sitter her og leter etter en hverandadør nå..

Jobber dere mye med huset da? du skrev at samboeren er mye ute og reiser. Hva jobber han med da?

JA de pengene flyr fort når en holder på med hus. Har en liten pause vi nå, da mannen er ute på reise igjen. Han jobber som en slags konsulent innenfor ingeniørbransjen. Mye reiser til Asia o.l. Men kun på sånne kjipe plasser. Eneste positive med dette er at han tjener godt.

Så dritt at tanta dukket opp hos deg, hadde håpet vi skulle vente i spenning sammen litt til....

Åja, får reist endel han da. Sikkert litt kjipt når han er mye ute også da?! Men samtidlig godt å være alene kanskje? ;)

ja jeg kommer sterkere tilbake neste måned!!:D får jeg håpe da.. Men kroppen min er ikke helt den samme etter jeg mista. Har f.eks aldri hatt så sterke menssmerter som nå i ettertid.

Har du barn fra før?

jo han får reist mye, men h. fader den bikjgs bikja driver og slikker på tastene!! men han syns det er slitsomt, noen ganger er han borte 4-6 uker om gangen. Plassene han er på er ofte de fattige strøkene der nede, ofte der inustrien ligger.. Men ser jo at det er godt å være litt alene innimellom, trenger liksom ikke å ta hensyn til noen hele tiden ol.

Mistet selv i februar. MA i 12 uke, så håper virkelig det sitter denne gangen, skulle hatt termin om 2 uker.. Mensen her har også vært mer kraftig, vart lenger og mer smerter etter at jeg mistet. Rart...

Ingen barn fra før, er vårt første vi prøver på. Dere da?

Annonse

Han er så lenge borte om gangen ja. Off, var litt i lengste laget synes jeg. Er vant til å ha sambo hjemme hele tiden jeg da stort sett. Bortsett når han er ute og reiser en gang i blant i forbindelse med jobben når de vinner morsomme turer der de får alt påspandert, men ikke får ha med følge. (han driver butikk)

Forskjell på folk ja!!:P

Mensen varer bare et par dager til meg da, så er heldig sånn sett. Men at syklusene mine bli lengre for hver gang, liker jeg ikke!!

Har ingen fra før nei. Mista i uke 10 jeg da. Så håper det skal sitte en gang igjen da. Om ikke så alt for lenge! krysser fingrer for oss da:)

Huff da vennen, hadde håpet at det klaffet for deg nå, og logget meg inn bare for å se etter deg.

Hadde dessverre MA for litt over en uke siden jeg og, så må starte prøvinga på nytt.... Håper ikke min syklus har tenkt å tulle med meg, for den må ha tullet fra seg før jeg ble gravid.

Kjedelig med sykluser som bare blir lengre og lengre da, håper den tar til vettet snart!

Jeg kommer nok ikke til å være så mye her inne, men vi får snakkes på msn.

Lykke til!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...