Gå til innhold

Bryllupsdag i dag:o)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg og mannen vært gift i 3 år. 8 år siden vi forlovet oss er det også:o) Helt merkelig å tenke på at vi har vært sammen i snart 9 år. Snart er vi 2 barnsforeldre med hus og stasjonsvogn. Mangler hunden da., men har katt:o) Har feiret dagen med husvask og is fra Lidl, ikke akkurat noe storslått, men det funker da for oss:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5867370-bryllupsdag-i-dago/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med dagen!

Vi skal feire vår første bryllupsdag 3. september. Har planer om å feire dagen med forlovere, kanskje også mine foreldre. Den øverste etasjen av bryllupskaka ble spart, og har ligget i fryseren i snart 1 år, så på bryllupsdagen skal den settes til livs....

Har vært sammen i snart 14!!!!??! år. Huff, det får meg visst til å høres gammel ut, men så blir jo dette vårt 3. barn. Hus og hytte, katt og stasjonsvogn har vi også, så kanskje vi er blitt gamle...?.. (født 1972)

Tusen takk for gratulasjoner:) Til msbu: du er nok bare ungpia enda ja, skjønt jeg er yngre:o) 1977-mod. Her i huset måtte det bestfør-dato på brudekjolen for at mannen skulle fri (det var jo en spøk da). Han rakk det så vidt:o) Vi hadde brudestasen klar vi da, hadde vært i Thailand og fått sydd oss. Angående bryllupskaka, så gjorde vi akkurat det samme som dere, sparte toppen av den til året etter, men du dæven så fælt den smakte. Vi endte opp med rullekake fra Rimi istede:o) Noe som var midt i blinken der og da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...