Gå til innhold

Jente liste... :-) (samme som skrv.siden)

Anbefalte innlegg

Bare for å gjøre dette klart først, jeg ønsker meg et barn til og blir nok akkurat like glad i dette barnet som i de to jeg alt har uansett, MEN med to gutter fra før ønsker vi oss litt ekstra en jente nå og vil prøve litt ekstra på det, blir det en gutt til gjør ikke det noenverdensting, men lov å prøve! ;-) Altså, hva er deres tips til å "lage" jente? Disse vet jeg om selv:

Sex frem til ca 2 dager før el

Han må kutte ut kaffi

Varme bad for ham (jentesædcellene liker vist det best?)

Noen som kan hjelpe å føye til punkter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5867354-jente-liste-samme-som-skrvsiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med anonym.

Sinnsykt egoistiske tanker om å få jentebaby!! Og selv om disse "oppskriftene" funker for noen, så funker de ikke for alle??!

Hvis noen gir meg en undersøkelses-test på at dise metodene du har hørt om klaffer på 1000 av 1000, så kan jeg være enig at det kanskje skulle gå.

Men ÆRLIG talt.... Fysj!

Annonse

Sjønner hva du mener alva, og vil og gjerne ha en av hvert,men blir like glad uansett.

På min baby comp kommer det opp at vist man har sex dagen før, og på el dagen, er sjangsen størst for å få jente, men jeg har og hørt det motsatte.

Så klart du har lov til det, Alva! Alle som har "kjent" deg en stund vet jo at du elsker barna dine! Det er jo ikke så rart at du ønsker deg en jente når du har to gutter. Det betyr jo ikke at man blir mindre glad for en gutt ;o)

Jeg ønsket meg jente aller mest, og fikk det. Jeg hadde vært like lykkelig over en gutt. Om jeg skulle være så heldig å få ett barn til ønsker jeg meg jo en gutt, men blir like glad over en jente. Skjønner ikke hva som er så gæli med det, jeg da!

Nei ikke sant? Dessuten ba jeg aldri om andres meninger, men om tips! De aller, aller fleste jeg kjenner sier at de ønsker seg det ene litt mer enn det andre, men alle blir jo like glade i barna sine uansett, herlighet hva er det de anonyme tror da, at man blir skuffet over å få et nydelig barn bare fordi det er "feil" kjønn? I så fall har de ikke forstått mye...

Ikke bry deg om disse anonyme... alltid overse anonyme som lager kvalm...

der ligger en metode på snart gravid siden...Dr shettles metode...ta en titt her du :-)

http://www.snartgravid.com/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=56

Annonse

Er i samme båt vi da. :o) Har kun 1 gutt fra før, men hadde vært gøy med en jente også. Vi har fulgt den oppskriften til Dr. Shettler (?) sånn halveis nøye. Så får vi nå se da..hva det blir. Eller om det blir noe i det hele tatt. Spennende! :-)

Lykke til!

Klem =o)

Hvordan kan dette være et slag i trynet for dere, man har da vel lov å stille et spørsmål? Vis du synes det er sårt at andre for moro skyld vil forsøke litt mer på det ene kjønnet enn det andre så beklager jeg at du følte deg støtt, men jeg kan virkelig ikke se noe hensynsløst i innlegg mitt heller. Jeg er ikke overfladisk og bare ser på slike ting, som jeg har forsøkt og nevne og det viktigste er å få lov å bære frem et barn til, er bare en mnd siden jeg opplevde å miste en liten spire så jeg har perspektiv på ting, men dette var da uansett bare et uskyldig spørsmål...

Altså, jeg er en av de som sliter med å bli gravid, men det er da absolutt ikke noe slag i trynet av den grunn! Om andre har lett for å bli gravide så er det flott for dem, og la nå alle snakke om hva de vil! Man kan ikke, verken her på forumet eller ellers i verden, forvente at folk tar ubetinget hensyn til de som ikke blir gravide så lett!

Nei, sliter man med å ikke bli gravid like lett som andre må man ta det med en god klype tålmodighet og masse humor. Så klart er det et element av sorg, men om denne sorgen tar overhånd bør man faktisk oppsøke hjelp for sin egen del! For verden er full av gravide og barn, så dette må man faktisk lære seg å leve med!

Selv etter over tre år som prøver klarte jeg fint å glede meg med venninner som ble gravide. Så klart, jeg skulle ønske det kunne skje med meg også, men det må jo ikke få styre heeeeele livet.

Synes ikke det var noe galt i å lage denne tråden. :)

Når man er på en side som denne må man "tåle litt", selv om man ikke får ting til å klaffe så lett selv, denne siden er jo for alle som forsøker å bli gravid/ er gravid, og alle spørsmål man har rundt dette.

Dette ble jo ikke postet i delen for de som sliter med å bli gravid..

Lykke til, Alva! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...