på tjukka med nr 2:) Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Flesteparten pleier jo å ha en del plager ved urinveisinfeksjon,,men jeg merker ingenting. Noen andre som har det sånn? Litt merkelig synst jeg..... Har nesten alltid bakterier i urinen ved kontrollene.
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg har også hatt det uten symptomer, er visst vanlig å ikke merke noe til det når man er gravid. Godt vi kontrolleres så ofte:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Jeg oppdaget ikke urinveisinfeksjonen min før den var godt opp i nyrene. Leverte da inn urin til den vanlige kontrollen, der de måtte dyrke den, og jeg skulle ringe dagen etterpå, men legen sa at det nok bare var at jeg hadde mye utflod at urin ga utslag. OK, tenkte jeg. Jeg hadde ingen symptomer på lang tid, før jeg plutselig en dag tisset blod og DA ble jeg tatt seriøst...!!! Det sies at man i graviditeten ikke trenger å få så merkbare symptomer på dette. bakteriene kan være andre ting enn UVI. Fikk pencilin, og nå er urinen topp igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå