Gå til innhold

November: Kab¤ svar til deg her også......


popkind

Anbefalte innlegg

Hei du:)

Hyggelig med treff i går da:)

 

Jeg synes vi skal holde litt ekstrak kontakt her jeg du.. siden vi har termin rundt den samme tiden og greier. Snart "forsvinner" jo den ene etter den andre. Også er jeg så hyggelig og du så hyggelig, at jeg tror vi kunne hatt det veldig hyggelig..hehe, nå blir det bare hygge og velstand her altså;)

 

Hvordan er formen i dag? Jeg har vært litt ute på shopping i dag og ble så drit sliten da jeg kom hjem at jeg måtte sove en liten stund.. Noen dager er bare energien på bånn ass.

 

Var forresten ute i Gansdalen og lette etter den madrassfabrikken i dag, og jaggu tror du ikke vi fant den i en sving innimellom der..hehe. Vi gav han målene, også skjærte han ut for oss der og da.. Hvor mye skal du ha for dette da spurte jeg etter at han hadde kappet til(tenkte ikke på å spørre før..gulp). 30 kroner svarte den gale mannen!!!! Tenk deg det..vi betalte 30 kr for en madrass de ville ha 800 for på ullkorga.no!!! Vi har kjøpt stoff og glidelås til å lage et trekk til madrassen for 40 spenn. Så til sammen kostet vuggemadrassen oss den nette sum av 70 kroner..hehe, det er en pris å bli glad av :)

 

 

Sv: Hey popkind! NYTT 19:12 9.08.2006

Heyyyy kab¤, det var veldig koselig på treff, ja... Det hadde vært kjempekos å holde kontakten - helt klart, vi er jo som du sier to kjernejenter.....hihihihi.... Har du msn?? Eller mail?? Eller tlf??

Så kan vi jo ta en tur på Klimt en vakker dag??!!

Noe så kult med den madrassen, Sykt at noen kunne tatt seg så godt betalt hvis du ikke hadde kommet over han i Gansdalen....

jeg har vært ute å sykla, og sjekket litt priser og hvor de har hva i Lillestrøm idag - greit å orientere seg litt - selvom jeg har det meste på plass allerede!! Du bor jo heller ikke algt fra meg - og begge er hjemme om dagen... bare å holde kontakten.

Klem så lenge fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...