Gå til innhold

Pumping - økedager...

Anbefalte innlegg

Hei!

Min datter er 2,5 mnd nå, og hun har ikke tatt brystet fra dag 1. Jeg har pumpet meg hele tiden, men har ikke pumpet ofte nok så melken holder på å forsvinne, må selvfølgelig gi henne mme. Er egentlig skitlei, men tenker på hennes beste. Jeg må jo ta initiativ selv til økedager, men er litt usikker på hvordan gå igang og om jeg orker dette noe lengre... Noen som har noen gode råd om hva jeg skal gjøre, evt noen synspunkter på hva jeg skal gjøre. Dette er F... så vanskelig synes jeg...

Er veldig takknemlig for svar :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866986-pumping-%C3%B8kedager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fy flate!!! har du pumpa deg i 2,5 mnd og gitthenne flaske??? synes det står respekt av det jeg!! tror ikke jeg hadde orka å pumpe meg så lenge viss jeg ikke hadde fått til amminga!!

synes du skal gjøre det du føler er riktig jeg, enten det blir slik eller sånn!!

lykke til uansett:)

Ja, først av alt...flink er du:-)

Men jeg lurer på om du vet hvorfor hun ikke tar brystet?

Skjønner du er dritlei pumping. Jeg selv har ammet to barn i snart 4 år tilsammen, og syns pumping har vært et mareritt hele tiden, de få gangene jeg har vært nødt til det.

Bare lurer på hvorfor hun aldri har tatt brystet...har aldri hørt om det om nyfødte....

Ja, høres ut som ei bestemt lita dame.

Men, var jeg deg ville jeg pumpet for harde livet til hun var 6 mnd i allefall...det beste for barnet ditt...Livet er ikke over av den grunn, og 6 mnd er jo ikke en all evighet, selv om man sliter. Tenk bare på hva du gjør for tulla di.

Du har jo holdt ut i lang tid allerede, så det skulle ikke bli noe problem med litt slit til:-)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...