Gå til innhold

UKE 34 Skravletråd startet 09.08.

Anbefalte innlegg

Hei

Skal etter planen ha EL i dag, men tester eller temper ikke enda så jeg er ikke sikker.. Jeg og kjæresten min hoppet til køys i går, så får vi se om det blir noe i dag. Vi driver med husbygging (ja, mest han, da:-) så han er ganske sliten. Prøver å piffe opp sex-livet litt for tiden, så jeg får lurt han med meg.. Har bestemt meg for å holde EL hemmlig så han ikke blir stressa av dette også, men jeg tror nok han skjønner det: Jeg er jo sex-gal 1 uke i måneden: Det rimer jo ikke akkurat:-)

Fortsetter under...

Tror EL nettopp har vært her,så nå er det bare å vente. Merker at jeg ikke tenker så mye på dette for tida,har på en måte slått meg til ro med at vi antagelig trenger hjelp,så jeg går mest å tenker på hva som kommer til å skje fremover med utredninga,gruer meg til det,jeg!:-(

Hadde et mål om å få 3 barn før jeg blir 30,det skal vel holde hardt,har jo ikke ett engang!

Tror el er over for min del også, men blir ikke helt klok av tempingen. Tror jeg må tempe et annet sted enn munnen neste pp - hvis det blir en neste pp, da! :)

Skal til legen for blodprøve på tirsdag (dag 22), da får jeg forhåpentligvis litt svar!

Jeg har jo begynt på jobb igjen...så jeg begynner å lure på om el er forskyvet...venter ikke el før imorgen eller søndag....hvis den ikke har vært allerede da....jeg pleier å kjenne el, men den kan ha vært allerede pga stress. Nå vil jeg ha EL EL EL EL EL EL EL!!!!!!!!! Hehehe...litt utålmodig kanskje.....tihi! Lykke til jenter, håper det sitter en spire for oss alle!

uke 34 er innmari langt unna synes jeg...

Gåt og teller dager til jeg "kan" ta den første graviditetstesten.. tidligst på onsdag.. og det er forferdelig lenge til...eller s er jo IKM uke 34... men men.. tålmodighet tålmodighet.

Hei embla og dere andre

Jeg skulle også gjerne ha sett at EL lyste mot meg på penna i morges men gjorde den det? -Neida! -Forb.... test. Blir så lei av å ha sex på kommando puh! Noen andre som har det sånn?

Ellers så har jeg fortsatt ferie. Håper mange av oss kan briljere med navnet sitt uder "gravid" på resultatlista UKE 34!! Lykke til jenter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...