Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 er du her da? vet ikke om du har lest innlegget mitt,men...mista 2 kg siden torsdag!! skjønner ikke noe jeg.er helt forskrekka... dette liker jeg ikke gitt... var "snill" å målte sf målet der rompa ligger,slik at jeg ble 1cm større i vekst.gudsjelåv.. så nå er det null husarbeid,null av alt.bare være i ro....vell,haha.... lettere sagt enn gjort det da...måtte regne med innleggelse eller kanskje settes igang hvis det snart ikke ble bedre.men nå får jeg vente til neste uke,for da slipper jeg å bli sendt til et annet sykehus hvis det ble tidlig fødsel.(hun er jo snill som ordna det slik) jeg som var så glad for hver minste gram jeg gikk opp,blæh... så da nytta det ikke med jordbær og fløte,feit mat,og inntak av godis jeg ikke ville ha...hun rekna med han ville ligge under 3kg med termin,men slikt er jo ikke å stole på da.kan jo være større fordet om jeg ikke vokser.nå skal jeg sture litt,og så skal jeg rydde hus..på med optimist trynet nok en gang..=0) går med deg da? plaget med rygg og annet elendighet ennå? har samme som før her,men nå er ryggen vond i tillegg.klager ikke,for den har vært den greieste,til nå...jaja,sånn er det...hehe,en vits hele greia for tiden....=0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Nå er jeg her! Hadde ikke mulighet å skrive til deg før nå... Tror ikke du skal bekymre deg for de 2 kg! Kanskje du har gått ned fordi kroppen har begynt å forbrenne fortere siden du prøvde å spise mere! Har faktisk lest at det kan skje! Og du har jo vokst!!:) Bare slapp av du så skal du få vite mere til neste uke! Da er du jo i uke 35 (!!!) og da er det jo virkelig ikke noe farlig om han kommer! Kanskje han får det bedre utenfor magen:) Men tror han har det bra nå også! Kan jo også hende at vekta hennes er ødelagt?? Så du har fått vondt i ryggen du og...? Gratulerer;) Blir bare verre her for hver dag men skal holde ut med det! tror lille gutten har snudd seg, hvem vei vet jeg ikke men føler at han ligger annerledes! Skal spørre jordmor til fredag om hun kan kjenne hvordan han ligger... Tror du hun klarer det? Du får sove godt, eller i hvertfall prøve på det! Skriver til deg i morgen igjen. Men tror virkelig at du skal slappe helt av! hun hadde nok sendt deg på sykehuset med en gang om hun hadde set noe fare med det! Nattinatt:)
Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 er ikke bekyma for di kg jeg...men jæskla oppgitt...har jo tvinga i meg mat å diverse for å få på meg,så ble det motsatt...hehe...kan hende du har rett,at jeg forbrenner mer.gudene vet...hadde vokst ja,når hun målte der rompa var =0) så fikk jeg være hjemme en uke til,hihii...snill hun.skulle ikke tenke så mye på det.kunne være han tok all neringen jeg fikk i meg nå.får se..ja,ryggen er noe herk,men jeg skal ikke si noe...den har vært snill med meg til nå..tror han har det greit.at fosterslagene går ned mente hun var fordi han ikke likte jeg lå på ryggen.det har jeg ikke tenkt på...tror hun merker hvordan din ligger ja.her kjenner jeg det selv nå.er så lite mellom oss.men han var lenger opp i dag.kanskje han ikke vil ut alikevell?? ingen fare med han her...kun mora som krymper...heheee...... skal sitte oppe en stund til.verker noe besett her,og ikke søren om jeg gidder vri meg i timesvis nei.du kjenner det hvis han snur seg.et liv og romstering uten like skal jeg si deg..iværtfall var det slik her..sammenlignet vekta i sted.den fra jm i dag,og den fra hun i forige uke.1 kg ned fra min vanlige jm...men,knærten har det bra.romsterer veldig i kveld.lenge siden sist det var så mye liv,så jeg bekymrer meg ikke.han kommer ut før jul en gang tenker jeg... nattinatt =0)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Ja, skjønner det. I hvertfall når du faktisk prøver hardt å legge på deg! Hva mener du med at hun målte der rompa var?? Så bra at han sparker masse da! Da har han det bra han:) Hos meg er det også bra med liv men nesten bare flyttebevegelser... Er sikkert blitt så trangt:) Fikk du sove i natt da? sov dårlig jeg... Er mye trøtt for tida... kjedelig, men får vel bare sove mest mulig, da går tida fortere og!
Gjest Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 hooiiii...rompa hans ligger oppe mot høyre side.hun målte derifra,hehe...da ble det en cm til.skal jo måle fra høyeste kant på livmora,men jeg fikk da en uke til med den cm =0) sliter litt ang vekta ja,men orker ikke sprengspise kun for å komme meg opp til neste uke.jeg hiver heller i meg noe hele tiden.noe som frister der og da.godt å kjenne mere liv ja.har vært så lite av det så lenge.sove,jeg??? nånei,ble lite i natt også.har ny rekord i dospringing...hehe.å så fikk jeg jammen meg brystbrann.har ikke kjent noe til det før nå,men det er litt melk og ferdig med det.er i uff humør i dag.varmt og ekkel følelse i kroppen.blir vel bedre når det blir kjøligere.har fryktelig mye kynnere i dag også.jm sa noe om at tynne folk kunne ha mye plager med det.aldri hørt før.har du?? uansett,jeg holder di ut noen uker til nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå