Gå til innhold

Så inn i svarte granskauen!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det var da noe dritt da! Men det er jo ikke alltid den slår ut påforhånd da, du får klamre deg til håpet vennen!

Tanten min kom igår hun, bare glad hun ikke ventet 2 uker denne gangen for så å komme liksom....

Drittkjerringer er de begge 2 uansett.

Hei og velkommen tilbake fra ferie, forresten. Vi har nesten samme nick og IKM på samme tid også. Jeg skal (ikke) ha tanta på besøk på fredag. Har egentlig hatt en god følelse denne mnd jeg også, men tok en billig test i dag som var neg. Vet ikke hvordan disse er jeg, men... Tror iallefall tanta kommer.

I lovverket er det noe som heter besøksforbud, gjelder dette tanter også tro... I så fall skal jeg finne en meget god grunn for at hun skal ilegges dette forbudet.

Grrrrr!!! Men det er håp i hengende snøre ia69:) Selv testet jeg først 10 dager etter ikm med snuppa, tok ørten tester for jeg viste jeg var gravid.

Tvi tvi, krysser fingrene for at det er et mirakel på plass, som ikke liker gr-tester..hehe

Da får vi krysse fingrene for hverandre lal69!!!

Håper at en av oss er heldig i hvert fall =) Men helst begge.... selv om jeg ikke er så optimistisk for min del...

Du får sjekke ut det med besøksforbud, slik at vi kanskje kan få ordna det til neste gang ;o)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...