Gå til innhold

Hva er dette med hostesaft??!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ta hostesaft hvis det er det du lurer på. Sjekket TUXI hoste saft:

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Preparatet kan brukes under graviditet i terapeutiske doser.

Bruk hostesaft du, og god bedring :-)

Hei... Hvis du lurte på hva jeg mente, så fikk jeg ett tips om dette. Jeg tok en med eucaluptus/honning. Ta en LITEN slurk hver dag....

Jeg har ikke lett for å bli gravis, pga bakovervendt livmor, men når jeg har prøvd dette med hostesaft, så har det funket 2 ganger.

Det gjorde jeg. 1. gangen hadde vi prøvd i 8 mnd. Denne gangen siden feb 05....

Gå på apoteket. spør etter hostesaft med eucalyptus/honning.

Fikk dette tipset av en annen. Vet ikke om det spiller noen rolle hvilken du bruker, vet ikke om dette er bare flaks heller. Men siden det har funket 2 ganger, så begynner jeg å tro

Annonse

Hostesaft er visst et gammelt kjerringtriks for å bli gravid, men det må være av den SLIMLØSENDE typen. Den løser nemlig ikke bare slim i halsen, men andre steder også:) Det blir da lettere for rumpetrollene å komme frem til egget!

Jeg brukte trikset selv, men om det var det som gjorde utslaget skal være usagt. Verdt å teste i allefall! Tok hostesaft 2 ganger om dagen

2-3 dager før eggløsning, samt eggløsningsdagen og dagen deretter. Flaska het Solvipect...

Lykke til, men IKKE overdriv bruken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...