Gå til innhold

Hva er dette med hostesaft??!

Nemofish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ta hostesaft hvis det er det du lurer på. Sjekket TUXI hoste saft:

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang klinisk erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Preparatet kan brukes under graviditet i terapeutiske doser.

Bruk hostesaft du, og god bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Hvis du lurte på hva jeg mente, så fikk jeg ett tips om dette. Jeg tok en med eucaluptus/honning. Ta en LITEN slurk hver dag....

Jeg har ikke lett for å bli gravis, pga bakovervendt livmor, men når jeg har prøvd dette med hostesaft, så har det funket 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

circe27 ble du gravid 2 ganger med den hostesaften? Var det det du mente? Da lurer iallefall jeg på hva den heter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg. 1. gangen hadde vi prøvd i 8 mnd. Denne gangen siden feb 05....

Gå på apoteket. spør etter hostesaft med eucalyptus/honning.

Fikk dette tipset av en annen. Vet ikke om det spiller noen rolle hvilken du bruker, vet ikke om dette er bare flaks heller. Men siden det har funket 2 ganger, så begynner jeg å tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hostesaft er visst et gammelt kjerringtriks for å bli gravid, men det må være av den SLIMLØSENDE typen. Den løser nemlig ikke bare slim i halsen, men andre steder også:) Det blir da lettere for rumpetrollene å komme frem til egget!

Jeg brukte trikset selv, men om det var det som gjorde utslaget skal være usagt. Verdt å teste i allefall! Tok hostesaft 2 ganger om dagen

2-3 dager før eggløsning, samt eggløsningsdagen og dagen deretter. Flaska het Solvipect...

Lykke til, men IKKE overdriv bruken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kanskje litt uklar, men tenkte på om det kunne hjelpe for å bli gravid ja! :) Løper nok av gårde og kjøper hostesaft til neste el! :o)

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...