Gå til innhold

Klær & sånn....uke 8+3

Anbefalte innlegg

Hei!

Vært og shoppet omslagskjole på Vivikes, av alle steder, pluss et par tre strikkekjoler etc. fra H&M. Fant ut at eneste som passer nå, uten at jeg direkte markedsfører for alle at jeg er gravid.

Flere som fortvilet forsøker å skjule mage (vinker til arbeidsgiver...), samt ønsker å se litt elegant ut tross opphevet mage?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866253-kl%C3%A6r-s%C3%A5nnuke-83/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt ferie nå i tre uker og skal tilbake på jobb på mandag...Har ikke turt å ta turen ned i skapet for å dra fram noe lunde ordentlige klær igjen.... Tviler på at dressbuksene vil sitte særlig fint over magen! (eller være behagelige!) Kjøpte meg faktisk to skjørt på H&M i dag. Begge skjørtene har strikk i livet, men ser ordentlige ut, og kan sannsynligvis brukes en god stund. Denne perioden før magen skikkelig synes er ikke særlig kjekk... men det er nok ikke mange ukene før jeg ikke kan holde dette skjult lenger.

Jeg har ikke vært og shoppet noe enda, men har heller ikke gått i mine "vanlige" klær på kjempe lenge. Har bare vært luftige skjørt og sånn nå om sommeren. Jeg er 9+6 i dag, så jeg lurer på om olabuksene mine vil passe når det blir tid til å gå med de igjen =)

Har sett litt på salget da, på sånne basis ting som bukser og enkle topper og sånn. Er mye mulig at jeg kjøper noe bare for å ha det til det trengs.

Heldigvis finnes det veldig OK mammabukser og -skjørt som ser "vanlige" ut, men som er mer tilpasset magen! Så blir det ikke så synlig for alle hva som er i vente - enda!

Jeg synes de har bedre utvalg av slikt i spesialbutikkene enn på H&M, jeg.

Kommer magen så tidlig? er 9 uker i dag.. Syns magen er stor, men tror det har lite med graviditeten å gjør.. ;) Har bestilt en genser og ei t-shorte fra BIM-shoppen.. hehe.. syns dem var litt festlig!! "jeg er ikke feit, jeg er gravid" ;) Har vært på H&M og kikka litt bare.. ser ut som helt enkle og greie klær til en billig penge.. det jeg har sett av mammaklær på nett er jo svindyrt!! Men så er ikke jeg så eksklusiv i klesveien til vanlig heller.. lik best det som er enkelt og greit.. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...