Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 nok en nedtur hos jm....på 6 dager har jeg mista 2kg!!! heldigvis var hun snill nok til å skrive på 1cm i fs,så nå er jeg på 25cm i uke 34+0..hadde ikke den cm kommet hadde jeg blitt sendt på sykehuset igjen.skal dit om en uke uansett.men nå er jeg virkelig betenkt.hvorfor i all værden går jeg ned,og ikke opp??hvorfor vokser jeg ikke? alt var ok med knærten fredag,kun 10% under normalt.så hvorfor forsvinner 2 kg sånn plutselig?bare på få dager? har slitt hele veien med å gå opp i vekt,og så denne nedturen...noen som vet hva di eventuelt kommer til å gjøre hvis dette fortsetter? fosterslag og slikt var greit.bare lavere enn den bruker. hoffamei,måtte bare skrive dette...letta litt på trykket..er IKKE morro dette her....
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hm, ikke morsomt nei, men kan det ikke være at du plutselig har mindre vann i kroppen? Det er jo ikke unormalt å legge på seg flere kilo på noen dager pga vann, så da kan det vel være omvendt også?? Du kjenner vel fortsatt liv osv? Vet jo ikke forhistorien din, men hos meg sier de alt ser ut til å være bra, bare jeg kjenner like mye liv.. Har selv ikke gått opp i vekt på 7 uker og nå veide jeg mindre enn for to kontroller siden. Varmen og dårlig matlyst er nok grunnen hos meg, for snuppa dunker rundt i magen som før (uke 36+5 i dag) Mange går ikke noe særlig opp på slutten. Jeg pleier ikke øke siste mnden men heller mer midt i sv.skapet...(vokser som normalt magen da) Håper alt er bra med skatten din, det er det helt sikkert. Dersom baby ikke får nok næring, kan det jo være de vurderer om hun har det bedre utenfor magen din selv om det er litt tidlig... Lykke til.
Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 slett ikke morro nei...har ikke vann i kroppen,ikke bittelitt engang... har vært på vekstkontroll 2 ganger grunnet liten vekst.sist gang fredag.var til jm torsdag,og 2 kg ned siden da...lite liv har det vært lenge,men alt er ok sier di..skal på nok en vekstkontroll om en uke.slapp heldigvis unna å bli sendt i dag.(hun målte der rompa lå,og voila..1cm) men jeg liker ikke å miste 2kg når jeg har lite av di fra før...får tro det ordner seg ja.VIL jo legge på meg,og spiser mer enn noen gang,men det ser ut til å ha motsatt effekt...man blir jo litt betenkt av dette. takk for svar ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå