Gå til innhold

Ang å ikke stresse..

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å slappe helt av og nyte sexen, ha det ca hver dag...prøve å glemme at vi lager barn..:-)

I går før jeg gikk og la meg, sa jeg til gubben at jeg gjerne kunne tenke meg å ha han med meg i senga. Gjorde masse tilnærmelser for at han skulle bli med, men da han viste liten interesse, datt det bare ut av meg: Vil du ikke bli pappa? Han sa at det ville han, men at vi ikke skulle stresse.

Men herregud!??!!! Har man ikke sex blir man hvertfall ikke gravid.... sa dette til han, og da kom samma regla igjen...ikke stresse.... gud, blir så sint på det mannfolket av og til.

Det blir galt åssen jeg gjør det. Hvis jeg finner ut og sier til han når EL er, så klarer han ikke å prestere, og gjør jeg det ikke, så kan det hende han ikke vil ha sex......

Noen som har noe forslag...???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866229-ang-%C3%A5-ikke-stresse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i samme situasjon som deg denne pp. Og vi hadde DEN diskusjonen, og jeg sa vel akkurat de samme ordene som deg ;)

Tanta kom idag den, og nå har jeg sagt i fra når vi bør prøve igjen å få til en spire. Han fikk svar på en del ting ift det å klaffe og måtte "stille opp", så nå vet han jo hva han har å gjøre og når. Har sagt at jeg kommer til å si fra når jeg har el, og at en da bør ha sex innen 24 timer, og senest innen 48 timer. Og at jeg har lyst å prøve hostesaft denne pp som kommer nå. Det syntes han var greit. Så nå håper jeg at han har en bedre innstilling enn sist mnd.. Han vil jo så gjerne bli pappa da, og da kan man jo ikke ligge på latsiden ;)

Men vi har sagt det at vi skal ikke stresse med å ha sex, prøve å ta det som det kommer. Og kanskje legge det opp slik at vi kan klare å få det til å klaffe uten press fra hverandre..

Ble du noe klokere??? :)

Håper du skjønner hva jeg mener, og det muligens var noe til hjelp..

Uhvertfall viktig å prate om det.. Og si fra når du har el, men gjør det på en måte som gjør at han ikke føler det presset. Eller ikke si noe, men legg opp til en romantisk kveld akkurat den dagen...

Har hørt at hostesaften solvipect er bra noen dager før og fram til el. Skal visst tas av begge. Men aldri fått svar på hvor ofte, så jeg tenkte å ta morgen og kveld. Hjelper slik at disse svømmerne ikke setter seg fast i slimet, gjør slimet mindre slimete eller noe i den dur... Lettere for svømmerne å komme lengre opp rundt el...

Jeg og samboeren har akkurat begynt og prøve. Jeg har bestemt meg at jeg ikke "gidder" og stresse eller tenke for mye på det før det har gått opp mot et halvt år. Tror faktisk ikke jeg skal telle meg fram tilakkurat dagen når jeg har el heller. Men bare kose meg sammen med sambo og ha sex når jeg føler for det. Vi jobber begge mye om dagen, så jeg stresser ikke med det.. Er jeg som mamma har jeg veldig gener for å bli lett gravid. Så vi får vente og se. Selvfølgelig har jeg lyst på barn, men det nytter ikke stresse.

Solvipect er en slimløsende hostesaft..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...