Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Heisann:-) Ferien har vært fin, men ble litt kortere enn forventet. Jeg besvimte i en butikk og endte opp i ambulanse og på sykehus i Sverige med slange i nese og arm... Føltes litt dramatisk der og da, men tror alt er i ordnen, var antagelig bare fordi jeg hadde drukket for lite. Fikk heldigvis en kjapp ultralyd på sykehuset, og det så ut til at alt var bra med lillegull. Jeg ble virkelig redd for at det kunne ha skjedd noe galt, så for meg det triste over alt trist. Heldigvis ikke! Kjenner stadig den lille bevege seg nå, så jeg tror nok alt er bra. Men det ble litt av et styr, så jeg valgte å reise hjem og slappe av litt, i stedet for å fortsette ferien. Fikk en uke med litt sol og bading da, deilig det! Neste uke blir det ordinær ul, og da håper jeg de tar seg god tid til å sjekke alt. Vi gleder oss skikkelig. Hvordan ble resten av turen din da? Hjemme igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866196-januarbaby07/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 å huff og huff.... det hørtes både dramatisk og lite godt ut.. :-( Godt at alt gikk bra og det ikke skjedde noe ille!!! Det er farlig det der svimestyret. Jeg gikk i bakken i arendal jeg også..man merker det jo ikke en gang at man detter... kjempefarlig.. du må passe på deg selv :-) Så moro!! Spennende med ordinær ul, håper de kan bekrefte guttetassen din da.. :-) Jeg har ikke enda jeg... Når var det du hadde termin igjen? Lå en uke foran meg du? Ferien vår var helt gull den.. nøt den til det siste. :-) Vi kom hjem etter en lang kjøretur på torsdag i forrige uke, og da var egentlig avtalen og planen at jeg skulle kjøre hjem til Haugesund fredagen. Men orka ikke så JB bestilte fly til meg heller. Så jeg var hjemme i helga. Var koselig :-) JB leser nyheter om dagen, så han kunne ikke være med. Men nå er vi hjemme begge to.. og det er bare to uker til de innvaderer kjøkken og bad her.. gjett om jeg gleder meg til det.. :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866196-januarbaby07/#findComment-5866854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Nei, litt ekkelt når alt blir sort, og man bare våkner litt i ørska...Må ha sett teit ut da jeg falt, har vondt flere steder på kroppen, med en skramme her og der, så jeg tror jeg traff en stol som sto der, hehe...Huff. Men det var på en måte godt at de tok så bra vare på meg og at jeg fikk en ul. Jeg hadde jo tenkt til å rusle ned i båten igjen, men fikk ikke en gang lov å reise meg opp. Nå venter jeg bare på regninga for ambulansebåt, vanlig ambulanse (var mange mil å kjøre...) og sykehus..Håper ikke det blir noe problem å få dekket det på reiseforsikringa. Jeg fikk samboeren min til å hente meg i Sverige. Han er så snill. Det ble 65 mil å kjøre for han den kvelden, men det var veldig deilig å se han igjen og få kommet seg hjem! Selv om det ikke var så alvorlig ble jeg jo litt skrekkslagen av alt styret. Jeg har termin 22. januar etter egne beregninger, men han som tok ul i Sverige mente jeg kunne være noen dager kortere på vei, så blir ikke overrasket hvis jeg blir flyttet litt på den ordinære ultralyden. Da begynner det vel å bli sjanse for februarbaby også da, hehe, men helst vil jeg ha den ut litt før ;-) Snill han var som fikset fly til deg, det er jo deilig når det blir mest mulig behagelig! Vi trenger kanskje litt ekstra omsorg for tiden:-) Jeg husker ikke helt hva du har skrevet om kjøkken- og badprosjekt tideligere, skulle dere pusse opp? Vi har begynt så smått å se etter nytt sted å bo, men skal i banken i slutten av neste uke, så før det får vi ikke gjort så mye. Kommer jo helt an på hvor mye vi får låne..Spennende dette her. Har du forresten msn? Hvis du vil kan du maile til meg på [email protected], så kan vi utveksle msn-adresser. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866196-januarbaby07/#findComment-5866982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Mail er herved avsendt til deg :-) Hey! Kanskje vi får trykka babyen ut noenlunde samtidig da.. :-) Håper mildt sagt på å få den før februar jeg også :-) Ekstra omsorg er absolutt ikke å forakte om dagen. I dag kreket jeg meg omsider til å rydde, vaske og shine leiligheten. Og da ble JB kjempeglad, føler meg som en liten unge når han skryter. hehe.. gjorde jo de tingene før også, men nå er det litt mer tiltak.. :-) Japp.. vi investerte i alt flunkende nytt.. vi kjøpte leiligheten i januar, så vi taper så mye på å selge den nå. Så vi oppgrader heller, bad og kjøkken øker jo bare verdien også:-) Vi skal kjøpe oss noe større, vi MÅ ha det til våren. :-) Men foresløpig går det helt fint her... så lenge knerten ikke beveger seg så mye rundt.. :-) Krever nok at vi flytter fra 45 kvm når den tid kommer :-) blir spennende for dere det da !! :-) Håper dere kan få slik at dere kan få kjøpt noe skikkelig da. Eier dere nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866196-januarbaby07/#findComment-5867062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Mailen din har ikke kommet frem helt enda, så da svarer jeg her så lenge:-) Mulig vi får babyene ganske på likt da ja, blir spennende å se! Gleder meg skikkelig til den ultralyden, håper ikke det dukker opp noen ubehagelige overraskelser. Men har jo smugtitta på småen før da, så i hvertfall ut som to armer og to bein var på plass, litt tykk i hodet også, hehe:-) Uff, jeg er ikke noe kløpper på husarbeid, men kan desverre ikke skylde på graviditeten, for jeg var ikke det før heller, hehe. Har heldigvis en kjempesnill og flink samboer, så det ser ikke helt bomba ut:) Jeg gjør litt altså, føler bare at mange gjør mye mer enn meg. Dere har nok hele 4 kvadratmeter større leilighet enn oss, hehe:-) Det er samboeren min som eier den vi bor i nå, den var helt ny da vi flyttet inn for to år siden. Den har steget en del, så det begynner å føles naturlig å se seg om etter noe større, og det kan jo være like greit å gjøre det med en gang, blir jo en til å tenke på etter jul, og vi har jo ikke flust med plass:-) Men leiligheten er fin den altså, så det blir nok litt trist å flytte også! Stas å pusse opp både kjøkken og bad, blir sikkert kjempefint! Og du har jo rett i at det bare øker verdien, så det er nok ikke noe tapsprosjekt! Sånn, nå skal jeg sjekke igjen om mailen din har kommet:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866196-januarbaby07/#findComment-5867313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå