Gå til innhold

Ingen tr og ingen positiv grav.test....

Anbefalte innlegg

???????

Noen med erfaring? Hadde IKM i går, tirsdag, men ingen tr har dukket opp ennå. Tok en test i dag tidlig, en QR-test, men ikke antydning til noe positivt utslag. Har hatt bitte litt EL-liknende slim helt siden antatt EL for to uker siden. Hatt litt murring nederst i magen og noe ømme brystvorter, men det kan jo også være tegn på at mensen er i anmars.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5866151-ingen-tr-og-ingen-positiv-gravtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde ikm mandag/tirsdag har ikke sett den enda jeg heller..tok test i går...var negativ...har åsså ømme bryster...er ikke vandt til å ha det..hadde menssmerter lignende i morges...er borte nå...kan jo hende det er festesmerter...men kan du ikke ta en test om noen dager igjen...lykke til

Ja ja, da er vi to! Ikm i går (tror jeg) og ingen mens..... testet i går, men er nok litt tidlig enda!

Når jeg har vært gravid tidligere har jeg hatt akkurat de sympt. du har nå! Mens murring, slim og ømme bryster!

Krysser fingra for deg!!!

Ja,må nok teste igjen om noen dager, om ikke tanta skulle dukke opp i mellomtida, da.... Men trodde det var greit å teste på IKM-dagen? Forrige gang jeg var gravid torde jeg ikke teste før over en uke etter IKM. Så jeg har ikke veldig mye erfaring med grav.test på IKM-dagen.

Men, tvi, tvi til dere alle som er i samme situasjon! Måtte alle ha full klaff denne mnd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...