Gå til innhold

Dårlig jordmordekning i Trondheim....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkuart fått brev i posten om at jordmor- timen min blir avlyst pga sykdom og mangel på vikar.... Er jo garantert ingen andre jordmødre som har kapasitet heller...Blir litt fortvilt, hadde gledet meg sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte selv og bestilte time på Elvehavna medisinske senter, vet ikke om det er privat jordmor de har, men jeg fikk iallefall time der -et tips for deg og? :)

Skrevet

Tusen takk for tipset! Vet du hvor mye det koster å gå der?? Vet du hvordan det blir med fødselforberedende kurs og evt omvisning på fødeavd. nå som man står uten kommunal jordmor?

Skrevet

Hei :)

Har ikke anelse hva det koster å gå der, men jeg har tenkt som så, at dersom jeg synes det er for dyrt kan jeg jo heller bruke fastlegen, siden man kan bestemme hvem man vil gå til for kontroller :)

Tror det blir det samme som ellers med fødselsforberedende kurs og alt sånn, mulig man må ringe selv og avtale omvisning på fødeavdeling, men jeg aner virkelig ikke :) Jeg har time 22 august, så om du får time lenge etter meg, så kan du jo prøve dulte i meg etter den tid for å høre om jeg har fått noe mer info :)

Skrevet

Unn Dahlberg

Elvehavna medisinske senter, Beddingen 14, 7014 Trondheim.

Tlf. 73 87 42 00 / 06

Mobil: 93 20 16 73

jeg fikk time der, koster ingenting. regner med du skulle på sunnland også? fikk time om 3 uker. når jeg ringte i går. virket veldig trivelig og servisinnstilt på tlf. kanskje er vi heldige nok til å få et my bedre tilbud enn de i komunen.

http://www.nidarosjordmor.no/1.html

de harr også kurs som koster 450 kr, valgfritt om en vil være med på det. vi skal delta ettersom det er 1 gang.

Skrevet

Høres bra ut!Skal ta kontakt i morgen :) Ja, jeg skulle på Sunnland jeg også...utrolig kjipt, men får håpe vi får det MYE bedre hos Unn Dahlberg :)

Ha en fin kveld, og lykke til videre begge to! Hvor langt er dere på vei forresten?? Jeg er 15+4

Skrevet

Jeg er i uke 26 :)

Har vært til oppfølging på St.Olavs og lege fram til nå, så det er første tur til jordmor :)

Skrevet

Vet at de har noe ledig kapasitet på Saupstad. Går til Anne-Kristin Fykse for andre gang enda vi ikke hører til der engang. Hun er supersøt og snill!!

Lykke til!

Skrevet

Dere er så hjelpsomme, tusen takk! Nå må jeg vel få tak i en jordmor :) Lykke til til dere alle!

Skrevet

Hei.. Skulle du ha vært på sunndal 17 august..?

Skrevet

Hei!

Ja, jeg skulle vært på Sunnland den 17., ja. Du også? Bor du i området? Funnet deg ny jordmor?

Skrevet

gratis:) ring og bestill, anbefales å gå til jordmor:)

Skrevet

Jeg går også til Unn Dahlberg-men på Heimdal medisinske. Hun er bare helt fantastisk. Skikkelig forståelsesfull og snil. Tar seg god tid hver gang også.

Skrevet

Ja, skulle vært der 17. Fikk brev i dag.. kjipt. Bor i området ja. Får vel prøve å ringe til nidarosjordmor senter... Utruli dårlig av kommunen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...