#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Endelig har jeg hatt eggløsning...lurer på om dere ser om jeg er gravid eller når blir jeg det ca? født 28.04.82 han 10.01.81
Elastica Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Heisann:-) Jeg vet at jeg har spådd deg gravid i desember, men tenkte at jeg skulle sjekke igjen fordi spådommer kan forandre seg ut ifra ting som oppstår underveis i livet osv... Jeg får faktisk opp muligheter for at det kan ha klaffet denne mnd. Jeg vil likevel du skal ta det med en liten klype salt, fordi det ville være fælt å bli skuffa for dere som har prøvd så lenge... Jeg krysser fingrene for at jeg har spådd riktig nå da og at det har klaffet!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 tusen takk elastica....håper det har klaffet jeg også..trenger det nå.Mange tanker som surrer rundt i hodet mitt.Tusen takk..noen flere?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2006 dytter denne opp litt til dere.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2006 dytter opp igjen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2006 dytter nok en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå