Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 jeg skal ned på ultralyd å få sjekket babyns vekt. hvis dem ser at den er stor, kan jeg bli satt igang da? er 38+4 uker på vei nå. og hva er egentlig stort?? klem(",)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hei! Jeg vet ikke om du blir satt i gang selvom barnet er stort, men de vil nok i så fall ta røntgen av ditt bekken for å se om det er stort nok. Selvom barnet er stort trenger ikke hodeomkretsen være så stor slik at barnet kan fødes fint på vanlig måte likevel. Stort barn tror jeg er over 4200 gram ved termin etter hva jeg har fått med meg. Bare husk på at de tar ofte feil med hensyn til å estimere vekten. De jeg kjenner som har fått estimert vekt har barnet veid ca 300 gram mindre enn de fikk forespeilet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 takk for svar:-) ja, jm mi sa at det var en margin på+-500 gram, så så veldig nøyaktig er det jo ikke.. trodde ikke dem ville ta røntgen av bekkenet jeg...? pga strålene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå