Gå til innhold

Vespa?


Gjest -lilly-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei her er jeg.

Ja faktisk ganske travelt hehe. Lillgutt har hatt vondt i magen av a sluke luft under amming men nå har jeg kjøpt Minifom og det ser ut til å bli bra. Deilig. Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Koselig at du også kom inn her ;)

Godt at det ordna seg for dere. Ikke gøy når de har vondt i magen. Her går det bare bra. Travelt med to små, ellers er det jo veldig kjekt med ei lita i huset. Snuppa sover og spiser for det meste. Føler at økedagene kommer litt vel ofte hehe :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veier snuppa nå da? Vår er 3.950 og jeg syns han er stor. Vokser ut av str 50 nå.

Imorgen skal vi til Gøteborg i noen dager. Universeum og Liseberg og kos før skolen begynner igjen for jenta vår. Blir spennende å se hvordan det går med alle fire på samme hotellrom, om det blir noe søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Snuppa veier litt over 4 kg nå (veide henne på badevekta). Skal på kontroll neste uke. Hun spiser så mye, og er egentlig litt rund allerede hehe....Hun har også vokst ut av str 50 nå. Men det er jo bare bra de vokser ;)

Dere må kose dere masse på ferie. Hørtes ut som en koselig tur. Håper dere får sove litt også ja......

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...