Gå til innhold

Blødning


Mayo

Anbefalte innlegg

Er 6 uker på veg med nr. 3. Men nå er jeg livredd. Har begynt å blø. Ikke mye, men hver gang jeg tørker meg, er det litt blod på papiret. Orker ikke tanken på å miste... Har mistet en gang før. Riktignok 10 år siden. Snakket med vaktlegen nettop. Sa at jeg bare måtte se det an over natten. Og snakke med fastlegen min for å evt. få en time på sykehuset til ultralyd. Noen med lignende erfaringer ????

Huff, for en natt det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

jeg har hatt akkurat det samme i noen uker og var også veldig bekymret, fikk meg en legetime og legen min sa det var helt normalt. Så lenge du ikke blør kraftig og har smerter er det som regel ikke noe fare. De tok blodprøve av meg f.sikkerhets skyld med to dagers mellomrom og alt er ok. Er nå 10+3 og av og til har jeg fremdeles litt blod når jeg tørker meg. Men nå er jeg ikke bekymret. Du kan jo kontakte legen din og høre om de kan ta noen blodprøver? da sjekker de stigning i hcg.....Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre ! Blødningen er ikke kraftig, heller minimal, og jeg har ingen smerter.Huff, man har så lett for å tenke det verste. Jeg skal til legen min i morgen. Håper det går bra med meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du er redd sitter med nesten samme problemet, bare at jeg hadde kramper i magen i tilleg.

jeg snakket med legen i dag, å han sa at om det ikke ga seg i løpet av dagen fikk jeg time i morgen.

jeg er kjempe redd, å det blir en vanskelig natt.. men får bare håpe på det beste.

hans råd var i allefall å bare slappe av..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så utrolig mye med deg! Det der er så vanskelig....

Jeg har vært gjennom det samme to ganger: første gangen gikk det helt finr, men andre gangen (for litt over en mnd siden) mistet jeg. Da kom det friskt blod, mer og mer pluss at jeg fikk veldig vondt i magen.

Krysser fingrene for deg!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde noen småblødninger i mitt første svangerskap, men det var ikke farlig. Har verdens nydeligste datter i dag, så det trenger ikke være farlig.

 

Men jeg ville sjekket det hvis det skjedde meg igjen. Jeg fikk ultralyd da jeg var 11 uker på vei. Prøv å få legen til å forstå at du er veldig bekymret, så tar de nok de prøvene de kan. Det gjør de i hvert fall hos min lege.

 

Lykke til. Håper alt er bra med spiren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det akkurat sånn selv nå.. men det er nesten som at jeg har fått mensen.. er livredd selv...

 

håper alt går bra med oss:)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...