majsan Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Noe som har smerter i underlivet? Mensen lignende smerter. Jeg er helt fersk i dette her men har blitt fortalt at dette er normalt. Kommer det til å gi seg? Det er utrolig slitsomt å ha "mensen" konstant. Noen med litt mer erfaring enn meg selv rundt dette?
gutt 07 + baby 09 Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg har det pa samme måte. Kan vare en stund (noen timer) så gir det seg, for så å komme igjen på en å samme dag. De sier at livmoren vokser. Jeg tenker slik at nå har jeg vondt for en "veldig god sak" ikke for den vanlige blødningen.
majsan Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2006 Takk for svar. ening med deg at det er godt å ha vondt for en god sak. Bare det ikke er noe galt. Vi får håpe det snart går over.
lavero Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 har det på samme måte..kommer å går..er ubehagelig men men. venter i april:)
Lille skatt *38 uker* Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Leste i Bim- kalenderen at det er vanlig med mensurringer frem til uke 12.
Pilje Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Hei!!!Godt å høre at dette var "normalt"....Ble litt redd å tenkte...-d var d!!Lykke t:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå