Gå til innhold

Da blir det forsøk på meg i uke 39...

Anbefalte innlegg

Ringte Medicus i dag og jeg skal inn i uke 39. Det er rart å plutselig ha en konkret uke å forholde seg til. Jeg skal stå på p-piller i en måned nå for å få blødning på en bestemt dag. Dette fordi legen på Medicus ikke er der den uka jeg egntlig skulle inn i forhold til min mens.

Begynner på sprøyter i uke 37!

Sitter med en merkelig følelse nå... En følelse som er blandet med glede for at vi snart er i gang og en sorg for at vi må gjennom alt dette......

La oss bare håpe at dette fører til barnet jeg å lenge har ønsket meg...

Fortsetter under...

vet hvordan du føler det.. jeg skal ha mitt første forsøk i uke 40. skal begynne på primoutt den 20 aug for å få startet mensen. er glad for å komme igang, men samtidig så utrolig lei meg for at akkurat vi skal slite så fælt. syntes alle rundt meg blir gravid hele tiden :-) mest av alt lurer en jo på om det kommer til å funke i det hele tatt.. men vi må holde motet oppe og være positiv, det ordner seg alltid for snille jenter :-)

Så flott at du har fått en uke å forholde deg til:-) Ikke tenk på det som en sorg, men en mulighet til å få det du ønsker deg mest i verden: Barn!

Hadde dette vært for 20 år siden ville det vært liten hjelp å få...

Lykke til & klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...