Roselilje Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg tar "Kostpluss" fra Collett som mitt eneste kosttilskudd, men har ellers et sunt kosthold med mye fisk og grønnsaker. Har tenkt på å kjøpe folsyre fra Nycomed og ta dette for å forebygge ryggmargsbrokk hos mitt (forhåpentligvis) kommende barn. Kan jeg da fortsette å ta "Kostpluss"? Jeg har kjøpt "Gravitamin" som jeg skal ta fra den dagen jeg blir gravid. Noen som har sjekket ut dette mon tro?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Det er viktig at du begynner med folat så snart som mulig!
Snuffen Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Ta tran eller omega 3 også.. veldig viktig for utvikling av hjerne...ellers også ekstremt viktig for deg(med alle funksjoner) For å "slippe" å ta tran o.l bør man spise fet fisk min. 3-4 ganger i uka. ellers ta det du haar og kjør på med folsyre.. om du røhyker eller trener mye er det ekstra viktig med b-vit(særlig folsyre) da dettte brukes mye av... )
Gjest Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg kjøpte et vitamin som heter Gravitamin, eller noe. Det er en egen eske med spesielt sammensatte vitaminer som gravide trenger. Og da spesielt folinsyre og b-vitaminer.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 hei...det beste er å ta folat 3 mnd i forveien før du blir gravid og etter..jeg har tatt i 3 mnd og nå prøver vi...skal fortsette hele tiden....lykke til=)
Roselilje Skrevet 9. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2006 Det var det jeg trodde. Går ned og kjøper i morgen den dag- takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå