Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Fikk noen rare tak m smerter nederst i magen på begge sider istad. De varte kanskje halvt minutt-minutt og gjorde så vondt at jeg ikke klarte stå oppreist, bare bøye/krumme meg. Hva er det tro? Jeg er i 36. uke og vil helst ikke føde enda, så håper det er helt harmløse greier?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Hva er falske rier? Er det det samme som kynnere? For kynnerne mine har vært helt anerledes...
oktoberbaby Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg har også hatt sånne smerter. Spurte legen min om det. Han hadde ikke noe annet svar enn at det strekker og strammer alle veier når man er gravid. Har opplevd at jeg har måttet bråstoppe når jeg er ute og går, fordi det har gjort så vondt nederst i magen. Så har jeg satt meg ned hvis jeg har hatt mulighet eller gått videre med museskritt når jeg har klart å hente meg inn. Hadde det sånn mer eller mindre regelmessig i 5. og 6. måned i hvert fall. Legen min ba meg ta det med ro og sa at det er viktig å prøve å unngå smerter. Tre uker før perm ble jeg sykemeldt med diagnose bekkenløsning, så nå tror jeg kanskje at det er en sammenheng der uten at jeg vet det, har heller ikke lest at andre har hatt smerter der i forbindelse med bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå