Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Ofte når jeg reiser meg strekker det i magen. Det kan komme både på siden eller midt i magen. Noen andre som har dette? Og, mens jeg er i gang med spørringen min så kommer en ting til: Jeg synes magen føles så annerledes etter at jeg ble gravid, klarer ikke å forklare hvordan - bare en annerledes følelse liksom. Har dere også det? Lykke til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Dette er heeeeeeeeeelt normalt! Selvfølgelig kjennes magen annerledes ut, ærlig talt - du er jo gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 å her kommer et "er det normalt" svar;) hihi, Det er heeeelt normalt;) Alle er forskjellige, men blir du usikker så kan du snakke med legen din, så slipper du å gå rundt å lure;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå