ormeynglet Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Flere som skal til ul på St.Olavs og har blitt satt opp så sent? Syns det var veeeeldig lenge å vente på å få vite om jeg har gutt eller jente i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Hvis det bare er kjønnet du er opptatt av så synes jeg IKKE synd på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 Herregud da anonym, går det an å være litt hyggelig eller? Jeg fikk selv ul når jeg er 19+3, og synes det er lenge nok å vente til, så jeg skjønner deg godt! Men, det er vel sikkert mange gravide og de har mye å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 er nok mye mer hun lurer på enn det anonym... jeg syntes det var litt dent... d er vel litt spent på oom alt står bra til og kan jeg tro?? Du kan jo snakke med legen din om det, så kanskje de kan ordne noe for deg?? 6+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #5 Del Skrevet 9. august 2006 Jo, men hvis hun hadde skrevet at hun var bekymret for at alt var bra med babyen så ville jeg forstått det - men en sånn luksus-se-kjønnet-UL har jeg ikke sans for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2006 Det er absolutt ikke bare det jeg er opptatt av nei! Formulerte meg sikkert litt dumt der, men jeg har tett oppfølging pga mange blødninger og tidligere sa, så jeg har både vært på ul, og jeg skal også i uke 12. I uke 12 ble jeg satt opp for nettopp å sjekke at alt er som det skal være med fosteret. Likevel så er det noe eget med den ordinere ul som alle får tilbud om, det viktigste er SELVSAGT å utelukke at noe er galt, men skyt meg i leggen, men jeg gleder meg også til å vite kjønn. Og, tro meg, jeg blir like hoppende glad uansett hva kjønnet skulle være!! Dæven røske, der fikk du virkelig hormonene til å boble! Skulle bare visst hvor bekymret jeg har vært hele denne tiden om babyen har det bra eller ikke! Idiot!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 9. august 2006 #7 Del Skrevet 9. august 2006 Ja det var jo noe sent... skjønner du syns det er lenge ja.. Alternativet er privat ul da..? Uansett så har du sett den lille, tenk om du ikke hadde vært noe noen ul..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 9. august 2006 #8 Del Skrevet 9. august 2006 jada.. flink til å formulere meg ser jeg... den siste setningen skulle bli sånn: Uansett så har du sett den lille, tenk om du ikke hadde vært på noen ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 9. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, jeg har sett den lille, og det er jeg selvfølgelig glad for! Jeg kommer ikke til å bestille en privat ul nei. Ble bare litt skuffet med det samme, og skrev om det før jeg tenkte meg om. Men hadde jeg fått valgt så hadde jeg mer enn gjerne byttet ut alle blødningene jeg har hatt med bare en ul ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 I hear you! Jeg har ikke hatt blødninger selv denne gangen (bank i bordet) Men jeg får ekstra ul fordi jeg har mista før. Og jeg skulle gjerne ha byttet ut skrekken med kun 1 ul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 m/ jente 25.11 Skrevet 9. august 2006 #11 Del Skrevet 9. august 2006 bare for å svare på det så er egentlig det "for sent" for det er på den ordinære ultralyden mellom uke 17-19 de fastsetter termin. Jeg var på en privat ultralyd i uke 22 og da hadde babyen "vokst fra terminen sin" og skulle han satt termin ut i fra den uka(uke 22) ville jeg hatt termin halvannen uke tidligere enn det jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 10. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 10. august 2006 Du hadde rett leelu. Ringte sykehuset i dag, og det hadde blitt gjort en feil. Det var alt for sent med ordinær ul og terminfastsettelse i uke 23 sa damen. Fikk ny time den 28. sept., da er jeg 18 uker. Bra du fortalte det da, hvis ikke hadde jeg helt sikkert ikke ringt, takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå