Gå til innhold

Hvor kan man ta 3D ultralyd?? Please svar:0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på Balder klinikken i Oslo.

Der koster undersøkelsen 880 ,-, 100,- pr fargebilde og 50,- for en 3-4 svarthvitt bilder... Vet ikke om de har DVD, men tenkte jeg skulle høre.

Men for min del er ikke DVD`n så viktig da...:)

Annonse

Jeg vet ikke. Tror de anbefaler at man er mlm uke 25 og 30, så det bør jo ordne seg:) Ellers tror jeg majorstueklinikken og volvat tilbyr 3D-UL, og en eller annen på Nøtterøy:) Det er egentlig bare å ringe dem og høre hva det koster og hva man får for pengene;)

Jeg er 19+4 i dag, men er vel 24+x når jeg skal dit.

Fikk veldig bra inntrykk av dem når jeg ringte dit. Har også en venninne som har gått til gyn. undersøkelse hos hun Anne Stensløkken, som også er den som utfører UL og skryter dem opp i sky....

Nei, jeg gleeeder meg til å dra dit...:)

Hei vinterpappa.

Kan du ikke legge inn en tråd når dere er tilbake derfra da? Om hvordan det var og sånn. Har spurt flere ganger her inne, men det er ikke noen som svarer på det..:) Hadde iallefall vært flott å få et inntrykk iallefall.

hehe, kjempefint... Så du mener at det smitter over det å være surrete og forvirret også.. Nå er min samboer surrete av natur, men vi begynner å lure på om ikke han har en liten en i magen også.... Han står til stadighet og ser på magen og gnir seg på det, den har jo begynt å strutte litt, han er ganske tynn fra før av så magen er jo litt sånn gravid rund....hehehe.....:) Sympatigravid..:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...