**bambi22** Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Jeg klarer ikke vente lengre,så kjører til apoteket før det stenger i kveld jeg!;o) så da gir jeg beskjed iløpet av kvelden! Eller best å ta med morgenurina??? er de testene til å stole på??? for da må jeg vel kjøpe ett par stykk!;o)
Dyne&Pute Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Er du over ikm? Da skal det ikke være nødvendig med morgen urin.. :-) Lykke til med testingen!
Snuffen Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 løp og kjøp... never mind om morningen.. tror du du får sove i natt da? he he he... med testene i skuffen ect... Om egget har festet seg, og kroppen har begynt å produsere HCG eller hva det nå heter så vil du få utslag... når var IKM?
**bambi22** Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 Jeg har ikm i dag!;o) men tr pleier alltid å komme 2-7dager før hver gang,over 2år siden sist at jeg gikk over!;o) åååå...er så spent jeg nå!!!!!!!! år nok ikke sove i natt hvis jeg venter nei.....hehe xxxxxxXXXXXXXXxxxxxxx )
Nela Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 Morgenurin er jo aller best, men det er jo lenge å vente det da... Lykke til )
**bambi22** Skrevet 9. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2006 Takk takk Jenter ;o) å,er så spent!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. august 2006 #9 Skrevet 9. august 2006 Har Ikm i dag jeg og....har ikke fått noe annet enn sykemelding diare og sopp..hehehehhe...så tviler på at en spire sitter oppi dette. Tør ikke teste i dag jeg:)... Når får du testen da??
Snuffen Skrevet 9. august 2006 #10 Skrevet 9. august 2006 Trust me.. det er jeg også.. krysser fingrene for deg... )
**bambi22** Skrevet 9. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2006 Jeg kjøper testen etterpå,så enten tar jeg den i kveld eller i morgen,hvis jeg klarer å vente!;o) eller tør ja!huff er litt skummelt,samtidig som man er veldig spent da!=) Lykke til dere også! Krysser fingrene for dere også jeg!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 Jeg fikk positiv test en dag før ikm sist, litt svakt da, men likevel. Verdt et forsøk! Lykke til, kom med oppdatering!
**bambi22** Skrevet 9. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2006 Takk takk! skal holde dere oppdatrt jeg!;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå