Gå til innhold

Noen som er interessert i yoga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Som det kjem fram av nicket mitt, er eg ikkje gravid enno. Er berre inne her og lusker litt og gler meg til det blir min tur :) Ville berre seia at eg gjekk på gravidyoga på verftet i fjor då eg var gravid med jenta mi. Synes det var heilt supert!!

Annonse

Nå ser jeg at vi blir flere og flere. Det er jo bare knall:)Var jo derfor jeg la ut spørsmålet. Virker som jeg slipper å gå alene ihverfall.hehe.

Vi er jo sikkert mesteparten helt ferske i dette her- så om man har prøvd yoga før eller ikke spiller jo ingen rolle. Det er derfor vi skal på prøvetime for å finne ut om dette er noe for oss:):)

Jeg vil også være med:)

Verftet er inn vegen ved Teater Garasjen (?), nedenfor kinoen, ved siden av den gamle parkeringen på Nøstet, så bare fortsetter en bortover og litt oppover, og etter ca 5 min (?) ligger det en stor bygning (fabrikkaktig) på venstre side...)

Ja jeg har lyst,har gått på slikt før,men nå har jeg to problemer da,barnepass..kansje det vill fixes i kveld,men det andre er vist noen av dere har bil kan jeg få sitte på?For uansett om jeg tar bussen til byen for å gå bort på verftet er det langt for meg som sliter med smerter i hoftene,hadde vært ok å bare blitt plukket opp på veien,noen som kan det?

Kunne vi ikke bare avtalt en kafe i by'n å møttes på da, så drar vi bort til yogaen sammen, eventuellt..?For de som er usikre på hvor det er osv...selv aner jeg ikke hvor det er.Jeg kommer iallefall kjørende fra Knarvik via Åsane, muligens møter jeg ei i Åsane. Så hvis noen trenger skyss er det bare å sende sms eller ringe på tlf: 47 888 751.Marita, heter jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...