jeg&sambo er foreldre Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg tenkte meg på en sånn gratis prøvetime "yoga for gravide" i Bergen den 4.september kl.19.30-21.00.Og kanskje fortsette med det hvis det er artig. Er det noen som bor i bergen eller områdene rundt som vil være med meg. Jeg bor i Austrheim kommune, nord for Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniatyr Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Kunne vært kjempegøy, men..... Jeg flytter til Bergen, men desverre ikke før ca. 1.okt, så jeg rekker nok ikke den timen. Har studert i Bergen, så jeg er rimelig godt kjent. Hvor er det du skal på prøvetime? Jeg vil også!!! Når har du termin forresten? Føde på KK på Haukeland? Jeg har termin 17.feb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 9. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2006 Hei du:) hvor er du egentlig fra?Jeg er selv født og oppvokst i trondheim og deretter oppvokst i bærum, så jeg er bare innflytter jeg også:)Og ikke så godt kjent. hehe. De holder til på "georgernes verft"eller noe sånt.sto noe om innkjøring fra Nøstet tror jeg:) Men hvis jeg drar og syns det er gøy og ikke slitsomt, så kan vi jo eventuellt fortsette på det vanlige kurset sammen eter du har flyttet til byen. Hvis ikke det koster flesk da. Er litt "arbeidsledig" kan du si:)hehe. Jeg har termin 20 feb, men har jo ikke vært på ul enda, så den er vel ikke helt eksakt.Det blir Haukeland ja:) Har mareritt om nettene om at vi ikke rekker å komme oss dit i tide og sånn!hehe, tullete:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniatyr Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Hei igjen, det høres ut som en god idé. Jeg trenger å bevege kroppen litt, og Yoga er jo sånn litt i rolig tempo, bli myk og sterk. Det kan vi sikkert trenge til fødselen og etterpå. Vet godt hvor Georgernes verft er, har hørt at kursene er veldig bra der forresten. Jeg er født og oppvokst i Oslo, men flyttet til Bergen som 24 åring for å studere. Var der i 3 1/2 år og trivdes kjempegodt, men flyttet hjem til Oslo i fjor. Og så gikk plutselig samboeren hen og fikk jobb i Bergen nå, så vi må flytte tilbake etter bare et år! Masse styr og stress! Kommer til å bli "arbeidsledig" selv fra oktober av, og har heller smått med penger, så jeg må også vurdere det. Høres ut som det er god sjanse for at vi havner på KK sammen Har heller ikke vært på UL, gleder meg sånn til å se ungen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg tror vi kan komme til å få en fin tid som gravide og nybakte mødre jeg:)Har kommet i snakk med en annen jente/dame som bor i Åsane og gjerne vil være med på yoga og treffes i byen av og til og sånn:)og det er jo bare koselig det. Men hvor langt er du på vei sånn ca?har jeg fått vite det eller...(jeg bare surrer for tiden jeg)Altså jeg er i uke 13 nå. Jeg og gleder med til ul.Tror samboeren min gjør det og:)Hvor i Bergen skal dere bo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miniatyr Skrevet 9. august 2006 #6 Del Skrevet 9. august 2006 Vi har akkurat leid en leilighet i sentrum, like bak Mariakirken Og jeg er 13 uker på vei, akkurat som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 9. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 9. august 2006 Så kjempe sentralt da:)Da har iallefall ikke du noen unnskyldning til ikke å møtes i sentrum!hehe:)Skulle av og til ønske at jeg bodde litt mer sentralt og.men, men, da er det jo fint å kjenne andre som gjør det, så har jeg mål og mening med byturen:)hvor er det dere bor i oslo da? Jeg tenkte vi kunne ta en presentasjonsrunde, for det er så koselig å vite hvem man er blitt kjent med:)Jeg heter Marita Christensen Bergan, født 07.11.1983, termin ca.20feb.du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 9. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 9. august 2006 forresten...har du msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 10. august 2006 #9 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kunne godt tenke meg å bli med på yoga, men jeg er ikke tilbake i bergen før rundt 10.september.. hvor er det dette kurset skal holdes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 10. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 10. august 2006 hei. Det skal være på Georgernes Verft ut mot Nordnes(eller noe)er ikke akkurat lokalkjent:) Det går jo an å melde seg på til kurset, selv om du ikke rekker gratis prøvetime... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå