Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg syns babyen min har begynt å drikke så lite (morsmelk fra pupp).

idag for eksempel, så tok hun puppen ca.klokka 8. prøvde å legge henne til klokka tolv, men bare vred seg bort... spiste grøt til lunch, og har sovet en og en halv time. tilbød puppen igjen når hun våknet, men vil fortsatt ikke ha. så da sitter jeg med pumpa da...må jo få det ut, sprenger sånn. babyen leker fornøyd på gulvet... hva skjer? har alltid vært veldig glad i puppen, og jeg har godt med melk... er litt over 7mnd...

noen som har opplevd det samme? hva skal¨jg gjøre????????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5864220-drikker-s%C3%A5-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde det sånn i ein periode vi og (virkar som om dei aller fleste som ammar opplever noko liknande før eller seinare), då småen var rundt 6 mnd. Det eg gjorde var å pumpe meg ein del (for å sleppe spreng + for at produksjonen ikkje skal gå ned + at det er jo greit å ha litt i frysen), og tilby puppen støtt og stadig. Det var eit par-tre veker der han nesten berre tok puppen i (halv)søvne. Om natta var han ganske ivrig, sikkert fordi han var såpass i svime at han ikkje fekk med seg at eg lurte puppen i han. Ellers så la eg meg ned med han kvar gong han skulle sove om dagen, så han fekk i seg litt då og. Det gjekk over etter nokre få veker.

takk for svar..

er litt redd for at hun slutter helt med puppen.. syns det virker så tungvint med flasker etc, og hun er ikke så glad i flaska..drikker vann av kopp, og mm på flaske til nød (om bare pappa'n er hjemme alene med henne).

prøvde å ta litt mm i middagen istad, men ville ikke ha noe sælig.. får bare fortsette å tilby da, men det er ganske frustrerende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...