Gå til innhold

Tilbake til bimmen etter en pause...

Anbefalte innlegg

Har vært fast bruker av bimmen siden jula-05 og etter forrige mens var jeg blitt så lei av babylaginga at jeg trengte en pause herfra( ikke fra dere alle kjekke jenter, men fra alle babytankene)..

Jeg og sambo tok det med knusende ro i forrige pp og det har gitt resultater her... har nettopp testet POSITIVT med cb.. Endelig satt den, og jeg griner og ler om en annen her jeg skriver. Unner dere alle å få pos.resultat snart slik at dere blir med over i 1 tri.

Takker for all støtte og samhold de mnd jeg var fast bruker her:) dere er supre jenter!!

For dere som lurer på oppskrifta så tror jeg at jeg hadde el på dag 16 og vi hadde sex kun på dag 13 og 15. Ellers ikke noe triks av noe slag...heelt uvirkelig.

Lykke til jenter og sender masse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skiftet nick da jeg kjenner flere her inne og jeg vil holde spiren litt hemmelig enda, dere skjønner sikkert:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5864098-tilbake-til-bimmen-etter-en-pause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takktakk, håper virkelig det klaffer for deg snart, ser du har mye lengre prøvetid enn meg og jeg føler meg egentlig litt...uff...ja, verden er ikke rettferdig for å si det sånn.

Håper dere alle blir gravide snart, forresten med en gang!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...