MissAntrop Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg skal til UL neste uke, og er da 8+4. Om alt står bra til da, er det noen som vet hvor stor sjanse det er for at resten går bra? Er det noen som har opplevd SA eller MA etter at de har vært på UL og fått beskjed om at alt står ok til? Har så lyst til å fortelle det til familien etter UL, men usikker på om det er lurest å vente til uke 12.. Magicka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 10. august 2006 #2 Del Skrevet 10. august 2006 "dytt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. august 2006 #3 Del Skrevet 10. august 2006 Det sikreste er å vente til uke 12.. Men det er svært liten sjanse for at det skal gå galt etter uke 8 hvis alt ser normalt ut på UL da.. Til trøst.. så gjør det du syns virker rett.. Jeg fortalte det tidlig denne gangen.. Valgte å være positiv og tenke at dette skal gå bra !! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #4 Del Skrevet 10. august 2006 Hei. Jeg var også på ultralyd når jeg var 8+4 og da var babyen 2 cm. Og hjertet slo. Da sa gynekologen min at det var hele 95% sjanse for at det kommer ut en liten krabat i mars. Så lenge alt var som det skulle, så var man utenfor den største faren for SA når man hadde "overlevd" de 6 første ukene. Det var det han sa, og jeg synes det var flotte odds! Vi begynte også og fortelle det til venner og familie etter ultralyden. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 10. august 2006 #5 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg mener jeg har hørt at dersom hjertet slår i uke 8 så er den største faren forbi.... Fortell det om du vil, det er ingen fasitsvar på når du skal fortelle det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 11. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 11. august 2006 Takk, Kris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå