Gå til innhold

Middagstips mottas med takk!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På siden http://www.home.no/ebratne52/Pasta.htm finner du mange gode pastaretter.

Et annet godt forslag er god gammeldags lapskaus. I går kuttet jeg opp poteter, kålrabi, gulrøtter og purreløk og kokte alt sammen i vann og suppebuljong. Tømte av vannet, moste litt og rørte inn litt fløte før jeg tok oppi noen pølsebiter. Ble KJEMPE godt og sunt med grønnsaker... :-) Skal spise restene i dag!! :-)

(Etter tre uker i Thailand har vi de siste dagene levd på norsk mat(!!) som kjøttkaker og sånne ting.)

Norsk mat er godt... Har skikkelig dilla på skummet melk for tiden så det var helt jæv... å ikke få det når vi var på ferie. Savnet dessuten grovbrød med leverpostei.

Ser at du har termin to dager etter meg og skal føde på Ullevål. Kanskje vi kommer til å tilbringe julen sammen på sykehus!?

he he, ja norsk mat er kjempe godt, spes når man har vært uten det en stund.... husker jeg måtte løpe på bakeren og kjøpe ferskt grovbrød og spise sånn ca 15 brødskiver med nøkkelost, ha ha ha:o)

ja du skal se at vi tilbringer julen sammen på ullevål ja..... :o) har du fått fødeplass?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...