Gå til innhold

Til dere som gir mme, hvordan reagerte babyn første gang........

Anbefalte innlegg

Hei sann.

han smakte det????

MIn 6 mnd gamle baby skal være igjen hos bestemor og bestefar i helga da min søster arrangerer utdrikkningslag for meg. Jeg har altid pumpet meg når jeg har vært borte før men nå har jeg ikke mere melk en det han drikker.

Til dxere som gir morsmelk erstatning; begynnte babyene deres å drikke dedt med en gang eller måtte de vennes til?

Min spiser 3 måltider med fast føde nå så driker mye mindre. kan kanskje få pumpet nok til å halvblande det han drikker, noen med erfaring

Fortsetter under...

hei!

min lille tass slukte mme og virket utrolig happy over å endelig få drikke og drikke uten å jobbe så hardt :)

virket som han syntes det var kjempegodt og reagerte ikke i det hele tatt!

nå som de har blitt så store og har småkt grøt osv er de nok veldig åpne for flere smaker...

lykke til!

Jeg brukte Hipp fordi den er økologisk. Merket ikke noe bedring i soving, han ville ha pupp til vanlig tid. Vi bruker ikke mme på fast basis, bare fordi jeg måtte sove litt og pappa kunne mate (søvnproblemer) og jeg klarte ikke å pumpe meg.

Annonse

jeg har prøvd både nan og hipp. min lille pode likte begge så da har jeg valg hipp for ham siden det er økologisk... prøvde en ferdigblandet nan i et krisetilfelle - og det gikk ikke... vet ikke helt hva annerledes det smaker, men det er det eneste jeg har erfart at han ikke har villet drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...