Villemo3 Skrevet 10. august 2006 #26 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg ble gravid på 1. forsøk første gangen, men mistet etter tre dager. Siden gikk det 9 mnd før det klaffet. 2. gangen ble jeg gravid på første forsøk igjen og krysser fingrene for at det går bra (er 11+3 nå så..) Slapp av og ta det med ro. Vet at det blir en besettelse siden jeg har vært der selv, men tro meg, du blir gravid:) Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. august 2006 #27 Del Skrevet 10. august 2006 har jente fra før, ble gravid på første forsøk. Gravid nå igjen på første forsøk. Håper det går bra. Er 6 uker på vei nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2006 #28 Del Skrevet 10. august 2006 vår lille spire satt etter 14 måneder med prøving:) så nå håper iv alt skal gå bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 10. august 2006 #29 Del Skrevet 10. august 2006 jeg ble gravid etter 2 mnd med førstemann, mens nå har vi prøvd i 2,5 år før nurket satt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 10. august 2006 #30 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg ble første gang gravid oktober 04. Vi trodde jeg hadde vært gravid før, men det viste seg at testen jeg tok var missvisende, snakk om nedtur. Uansett, jeg mistet i sa etter noen dager bare. Så ble jeg gravid igjen i mars 05, dette endte i en exu. Så ble jeg jammen gravid igjen, august 05. Men det ble oppdaget en ma i uke 9. Etter det ga jeg litt opp. Vi brukte ikke prevensjon, men jeg orka ikke prøve heller.. Men etterhvert ble alt bare surr med meg, syklusene mine ble lange og uregelmessige. El kom ikke, så jeg fikk pergo, men ble ikke gravid. SÅ, testet jeg positivt i juni. Trodde jeg skulle besvime når testen var positiv! Jeg er nå i uke 11, og so far so good=) Lykke til, det blir din tur også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 10. august 2006 #31 Del Skrevet 10. august 2006 Hei Roselilje! Da jeg bøe gravid med jenta mi hadde vi vært prøvere i 3 1/2 år uten en eneste klaff. Men plutselig satt hun, noen måneder etter at jeg sluttet med naprosyn og ibux mot menssmerter (kan forstyrre eggløsning hos noen). Vi brukte aldri prevensjon etter fødselen, og jeg fikk igjen mensen etter 9 mnd. Etter 10 mnd er jeg nå gravid (og jeg ammer ganske mye enda). Bare ta det med ro litt til. Det kan klaffe selv etter laaaaang tid! Men etter et år anbefaler man vel utredning, slik at man kan utelukke eller bekrefte at det er noe galt noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandstulla Skrevet 10. august 2006 #32 Del Skrevet 10. august 2006 Vi venter nå vårt første barn etter å ha prøvd i et år. Jeg hadde vært hos legen som mente det var manglende eggløsning som var problemet. (jeg hadde gått på pillen 4 år før vi prøvde) Jeg fikk skrevet ut piller som skulle få fart på eggløsningen. men disse skulle tas i forbindelse med mensen, og siden jeg har jobbet mye borte i sommer, ventet vi til nå nylig før jeg skulle ta dem. Men nå kom aldri mensen. Det viste seg at jeg var gravid. Så ikke gi opp. Naturen kan ordne det meste, selv om det kn ta litt tid av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #33 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Ble veldig lett gravid med mine fire første, men måtte "jobbe intenst" i et helt år med nr 5. Var litt undervektig den gangen, og har siden lest at fruktbarheten kan bli litt lavere hvis man veier for lite... Har siden lagt på meg 5kg og ble plutselig gravid for 6. gang til tross for bruk av prevensjon. Dette svangerskapet endte med SA etter 14 uker; ble deretter gravid på første forsøk. Vet ikke om dette kan være relevant for deg; men ønsker i alle fall lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå