Edelweis Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 jeg er så dritt lei av alle som kommer å sier at jeg er såååå svær til å være bare 7 mnd på vei.. er i uke 32. min første. men egentli¨så er jeg ikke så svær.. jg synes jeg har en liten søt kul på magen..(bortsett fra alle de ekle strekkmærkene da) jg får fortsatt på meg bukser i str 38.. jeg blir så lei meg av disse komentarene.. akkurat som at de har mest peiling på hvordan en gravid mage skal se ut til tid å stunder. ahh.. måtte bare si det til noen som forstår! flere som meg?
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Jeg er akkurat like langt og får de samme kommentarene. I de ikke-gravides øyne skal vi visst være syltynne fram til vi har ei uke igjen, og da skal vi helst føde før tia. Teitinger. Be de gå å ta seg en bolle eller noe, det er ikke spesielt hyggelig at alle skal mene ting om andres kropper bare fordi vi skal ha barn....
Rut Bram Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 opplever det samme! skyld på folks generelle uvitenhet!! de fleste ser ikke så mange gravide (så sent i svangerskapet) og vet ikke bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå