Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Noen som har erfaring me lakserolje? Hørt fler som har tatt det for å framskynde fødsel, men er dette trygt?
Edelweis Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 dette vet jeg ingen ting om.. men vil også gjærne vite det=) noen som kan svare ???
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 hei hei.. Jeg har termin 21.august så jeg tenkte at jeg skulle hjelpe lillegutt med å få fart og komme ut nå på torsdag som var.. så jeg tok lakserolje og fikk rier..SÅ DET HOLDT..Dro på sykehuset og det viste seg at det var falske rier og nå har jeg hatt det siden..Jeg anbefaler det ikke i det hele tatt..
Brummeline3barnsmor Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg har ikke noen effekt av lakseroljen i det hele tatt.....får ikke tømt systemet en gang!
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 Anbefales ikke av jordmor eller lege her.. Ytterst få dette funker på, fører som oftes bare til maserier og diare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå