Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner meg igjen på flere av punktene her, ja, både fra denne gang og tidligere svangerskap....

Kunne tilføyd:

- du vet du er gravid når du synes det er utrolig frekt av personen foran deg på gata å tenne seg en røyk når han er i nærheten av deg... I mitt første svangerskap kunne jeg ikke fatte og begripe at det gikk an å være så frekk å røyke under tak i busskur, foran meg på gata, utenfor butikker etc, for ikke å snakke om alle som stinket røyk inne i butikker etc. Det må da gå an å ta hensyn til nygravide, kvalme kvinner....

For ikke å snakke om folk som kommer inn på bussen etter å ha spist hvitløk og er frekk nok til å sette seg 3 seterader foran meg..... (elsker egentlig hvitløk, men ikke i 1. trimester.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe, mange jeg kjenner meg igjen i her ja! *lergodt*

c",)

Skrevet

dytter denne fram igjen jeg. denne er så bra at vi må ha den hengende med!!! :-)

Skrevet

*snufs* føler seg utelatt.... mitt inlegg var ikke med på lista.... lo så tårene trillet.. mannen min kåm ned fra 2 etasjen, og spurte om det gikk bra med meg.. hehe..

hær er en som burde vært med på lista.... ikke skrevet noen plass før...

du vet du er gravid når : når du ler så tårene triller.. og det går åver til gråt... *hormonskrulle* hihi

Skrevet

He he he må dytte litt her

• 3 uker senere...
Skrevet

Du vet du er gravid når du tar pause fra jobben for å gå på do og ta ringtesten fordi du er så dønn nyskjerrig på babyens kjønn...

Du vet du er gravid når du sjekker speilet før du går ut, og retter på genseren så magen skal vises best mulig..

hehehe, det var 2 fra meg....

klem 13+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...