Gå til innhold

Et rampete/sprettent men ikke alt for vanlig jentenavn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter enormt med å finne navn. Synes alle er alt for sukkersøte. Trenger hjelp til å finne et litt kult navn, men ikke ronja...det er liksom for harry. Om jenta vår blir lik meg så får hun bustete krøllete hår og er littt guttejente.....Liker også litt korte navn. Kanskje 2 navn da etternavnet vårt er kort.

noen forslag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm vigdis kari og rita var sinnsykt stygge navn+ litt for ordinært, men de andre var ikke dumme...vilde,tuva og maja var gode forslag. tenk mer du!!! noen andre gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i korte navn:) Der er mange fine, men smaken er som baken sies det.....:) Personlig synes jeg,

 

Leah

Thea

Cecilia

Tekla

Lykke til med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maaange flotte navn her ja, men liksom ingen jeg faller pladask for...må vel modnes litt...pippi blir vel litt vel speisa....he heåh så vanskelig. kom gjerne med flere forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiril

Vårin

Lotte

Lotta

Tina

Siw

Lina

Sashs

Marte

Ulla

Annika

Annja

Yvett

Mira

Jone

Lone

Ella

Emmy

Ally

Linni

Jenny

Molly

Sina

Siri

Guri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren vår er en liten trolljente. Hun er ikke noe sukkersøt unge, men en sånn en som klatrer på alt og ikke er redd for noe. Hun kommer til å bli en guttejente som kommer hjem med skitne klær og skrubbsår på knærne. Hun heter Lisa og jeg syns navnet kler en rampejente!

 

Derfor er Lisa mitt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...