Gjest Skrevet 9. august 2006 #1 Del Skrevet 9. august 2006 var til akupunktur igjen idag.. sist gang var det begynt bli mykt, det var på fredag. idag var det veeeeldig mykt som hun sa, og skjededelen av livmorhalsen hadde begynt åpne seg og var 2-3 cm nå mot 4-5 som den er til vanlig.. indre del var fortsatt lukket, begynner den ikke å åpne seg før ytre del er helt utslettet? idioten meg spurte jo ikke om alt dette hos jm, teit nok:-) betyr dette at jeg kan kalle meg moden, eller er det for tidlig?! har 13 dager til ul-termin og 9 til mens termin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frantic Skrevet 9. august 2006 #2 Del Skrevet 9. august 2006 Du er jo godt på vei når det er mykt rundt livmortappen! Moden kaller de oss når hele livmortappen er utslettet, og nei det begynner ikke å åpne seg før hele livmortappen er helt utslettet. Men når livmortappen er helt flat og vi er modne settes akupunkturnålene rett i triggerpunktene, og da kan det faktisk starte en fødsel :-) Har idag 11 dager til termin, og har hatt to akupunktur behandlinger. Merker økende signaler på at ting er i gjære, og i natt hadde jeg smårier i 1 time som varte 30-40 sek med 4 min mellom. men slik var det siste uken før ødselen med nr 2 også, så det kan vel fremdeles ta litt tid da....litt kjedelig, men iallefall bra å kjenne noe :-) Lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Del Skrevet 9. august 2006 åh, så spennende!! da håper jeg at det setter fart på ting snart.. er det nok med en aku-bah i uken eller bør man få litt hyppigere? merker også at ting skjer i kroppen.. særlig om nettene har jeg mye mens smerter, ganske kraftige til tider for jeg våkner av dem.. har hatt en kveld med regelmessige kynnere hvert tiende minutt i over en time, sier hjertelig velkommen til felere slike kvelder:-) er som du sier, kjekt å kjenne noe, men man må vel forberede seg på at ting tar tid.. blir kjekt å se hvordan det går med deg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå