Gå til innhold

Godt å være i gang.....

Anbefalte innlegg

med behandlingen. Har vært her til og fra under ventetiden på 8 mnd også - men nå er jeg liksom ordentlig i gang. Starter med spray om 2 uker og venter på ionformasjon fra Ullevål i posten med resept oog det hele.

Dere som jobber - informerer dere arbeidsgiveren deres om at dere skal til IVF? Enn så lenge vet bare nærmeste familie om dette og jeg føler på en måte at det blir offentliggjort når jobben får vite det. Men jeg skal jo sykemeldes ved egguttak og innsetting så da må jeg vel si i fra. Vil ikke brukke fridagene mine når jeg har rett på sykemelding.

Hva gjør dere forresten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5862868-godt-%C3%A5-v%C3%A6re-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

jeg skal også igang med spraying snart, i slutten av måneden.. venter også på info og resepter fra haukeland, så vi er jo litt i samme båt :-) når skal du ha egguttak (etter planen)?? jeg skal ha egguttak 2. okt, første gang for meg. har pcos og ingen mens så den må først settes igang.. vi får vel sykemelding i tre dager ifm uttak og innsetting. jeg tenkte å ta egenmelding de siste to dagene den uken hvis jeg er dårlig.. jeg ga beskjed til sjefen min fordi jeg har en ganske krevende og stressende jobb og jeg har fått beskjed om å ikke ta på meg noe ekstra i prøveperioden... men jeg fikk beskjed på sykehuset at dette var helt opp til meg og at mange valgte ikke å si i fra, det er visst ingenting på sykemeldingen som viser hvorfor du er sykemeldt ..??

Nei, sykemeldingen sier ikke noe om hvorfor du har vært borte - men det står hvem som har signert den (at du har vært på en kvinnekinikk ol. og ikke hos fastlege).

Jeg har valgt å være åpen mot sjefen og nestsjefen, men har gitt dem streng beksjed om å ikke si noe til resten av kollegiet. Synes det er greit at de vet. Familien vet ingen ting (bare at vi sliter med å få barn), men 3 venninner følger meg i prosessen.

Lykke til begge to!

:-)

Hei hei, jeg skal også starte på spray om to uker, fikk og ein pang våkning for nå blei alt så virkelig:) men spennende!!! Jeg informerte sjefen og de andre på avdelingen min, dette mest pga en ma jeg hadde i mars, men fikk bare positive tilbakemeldinger:) Men si det bare til han da, ingen av de andre trenger å vite det. På den andre siden så kan det jo være en lettelse og?... Du har iallefall rett på sykemelding, lykke til med spraying og alt som følger med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...