Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmødrene på sykehuset har tatt kurs for å sette akupunktur fra uke 37...

Babyen ligger midt på skjema, legen trodde den ville bli ca 3700gr..

Inatt sov jeg som en stein, godt å være uthvilt:-)

Må kanskje begynne å pakke sykehusbagen.

Håper d er bra med dere andre..

Klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den berømte sykehusbagen ja! Den er ganske kjekk og ha klar på forhånd igrunn, så det ikke blir noe panikk pakking.Da kan man risikere og få med seg mye rart har jeg hørt rykter om :o) Har så smått begynt og tenke på hva jeg skal pakke i og hva jeg skal ha med, men jeg har enda god tid.

Skrevet

Hei alle sammen! Jepp! Da er den nest siste arbeidsuken ferdig. Bare en igjen nå.. Tro det blir tre dager neste uke, så fri!! Begynner å glede meg nå. Håper ikke jg går tiden helt ut eller over. Begynner å få veldig mye kynnere og også vonde kynnere som sprer seg utover i korsryggen særlig om natta. Kjenner til dem?

Skulle egentlig en tur til fjells med noen venninner i helgen, men legen sa at han ikke syntes jeg burde dra. Da hører man jo på legen da.. Blir rolig hjemmehelg i stedet.

Ha en god helg!! Apropos treff; Noen som kan onsdag på dagen eller?

Skrevet

På onsdag skal jo selvfølgelig jeg til konsultasjons time i Oslo med begge barna. Har veldig lyst på og få til et møte snart, sånn før det begynner og poppe ut noen barn her :o)

Skrevet

Hei jenter.

Da er jeg tilbake:)) Har ikke vært noen sted da, men har jo hatt besøk av svigers fra USA.

Det var jo bryllup her for par uker tilbake, niesa til mannen min skulle gifte seg. Så den ene søstra hans m ei datter og moren hans var her.

Søstra med datter reiste tilbake for ei uke siden...svigermor er her enda...en uke til ende:)) Har gått for så vidt greit, men litt klaging om det ene og det andre kommer hele tiden fra svigermor da (slik er hun bare...slitsomt)...om rydding og sånt...huff så sliten og lei som jeg er med denne bekkenløsninga og stadig kvalme og oppkast, synes jeg at jeg fortsatt er veldig flink og gjør saker og ting hjemme....hehehe...men men...

Da har jeg skjønt det at C-millan skal føde snaaaaaaaaaart...også er det Mandy sin tur? Selv jeg har 40 dager igjen idag....betyr vel at jeg har tittelen "HØYGRAVID" fra idag, hvis jeg ikke husker helt feil?? hehehe:))

Også er det vel din tur ajas?? :)

Babisen er sååååååååå aktiv at det noen ganger er litt vondt...ellers så er det for mange bevegelser hele tiden hehehe...men som dere sier...er det litt stille så begynner jeg å lure på om alt er bra:))

Jeg skulle på svangerskapskurs i aug, men det ble utsatt til sept...skal nå dit første gang 5.sept...føler at det blir såå nærme terminen for det går over 3 kvelder (en gang i uka)....men ellers har jeg vært på to kontroll på sykehus de siste gangene og ble spurt om å fortsette der...det sa jeg ja til og skal til neste kontroll mandag...skal da også få omvisning på føden...tror det vil hjelpe litt hvis jeg i tilfelle skulle føde litt før terminen og ikke få fullføre svangerskapskurset...

Jeg har også veldig vonde kynnere Mandy...flere ganger om dagen, men spesielt om kveldene...har vansker med å sove altså...nei egentlig ligge...får verken ro når jeg ligger på ryggen eller på en av sidene...det synes jeg er sååå slitsomt altså...gruer meg til kveldene...

Jeg kan forresten møtes på dagen på onsdag...skal til fysio kl.12, så både før og etter det passer meg...hva sier du?? Hva med dere andre??

Før vi fikk besøk, fikk mannen min pusset opp som F.....hehehe...nesten alt er på plass nå da...ganske så deilig...småting igjen enda men det meste er på plass...hele badet ble ferdig fra a-å, gulvet i gjesterommet, trappa og rekkverk....oooh det er bare såå deilig...håper han får tatt småting som er igjen før babisen kommer da:-)) Ja jøss, har begynt å tenke litt på hva jeg skal ha med meg til sykehuset slik at jeg begynner å pakke....dere, vasker dere alle klær (nye) før babyen skal bruke de? Syns jeg leste om det et sted en gang at man bør vaske klærne før babyen bruker de? Spør dumme sp. men bruker dere da evt. noen spesiell pulver og tøymykner eller hva?? IKKE LE DA...lurer på såååå mye rart jeg:-))

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg! Høres deilig ut med all oppussingen da.. Måtte vel pent det når mor skulle komme? Apropos vasking av klær, så vasker i alle fall jeg alt av klær og sengetøy håndklær osv før bruk. Bruker vaskemidler uten parfyme, for sensitiv hud osv. Koselig å begynne å gjøre klart småting..

Skrevet

Ja, har jo handlet inn masse av klær egentlig..og lillesøstra som er 10 år yngre enn meg har vel kanskje shoppet mer enn meg hu da:-)) Hehehe...jeg satt litt med klær og bodyer istad...hva anbefaler dere som har barn fra før om hvor mye bør man/trenger man å ha med seg til babyen? Tror jeg skal begynne å vaske litt mini-klær og sånt snart jeg da:))

Hva blir det av treff da dere??

Skrevet

Jeg har kjøpt veldig lite klær egentlig, men både jeg og min søster har barn fra før så det viser seg at jeg har ganske mye egentlig.. Bare jenter fra før da, men var heldigvis ganske mye nøytralt.. Anbefaler omslagsbodyer, heller enn de over hodet til å beg med. Trenger lite i minste størrelser. 50 har jeg så å si ingenting av, men noe 56. Tenker ca 7 bodyer, 4-5 pysj, 5 sparkebukser.. Men mye kommer du helt sikkert til å få i gaver. Jeg regner kanskje litt mye klær? Hadde en skikkelig gulpejente sist, så da blir det mye skifting..

Når det gjelder treff har jeg prøvd å foreslå flere ganger men blir liksom ikke noe. Foreslå noe dere så blir jeg med. Jobber dagtid neste uke mandag tirsdag og torsdag, etter det er det permisjon.

Skrevet

Heisann.. Var hos jm ikveld, d var en som skulle lære ul da var d 2 andre itillegg til jm...

Tok 3d ul, d var ikke planlagt.(fikk fine ansikt bilder)

Tok modnigsakupuntur ikveld å, spennende å se om d hjelper...

Nå er d 14 dager igjen til termin:-)

Jeg kan ikke til onsdag, skal hente bilder som vi tok hos fotograf i Oslo.

Hvordan står d til med dere andre?

Klem:-)

Skrevet

Jeg og har hatt to ordentlige gulp-unger, så jeg regner litt ekstra med bodyer og pysjer. Har alltid vasket de nye babyklærne med den samme såpen og skyllemiddelet vi bruker. Med på sykehuset tenker jeg at jeg tar med ca 4 bodyer og evt klær til bilde og det berømte hente settet. De pleier stort sett bare og ligge i bodyen med teppe og dyne på sykehuset.

14 dager igjen ja! Det er ikke lange tida :o) Selv har jeg jo 47 pinefulle dager igjen :o(

I dag har minsten hatt bursdag, endelig 2 år :o) Så vi skal ha barnebursdag her i morgen, felles feiring for begge da frøkna ble 3 år for 14 dager siden, også kommer det litt familie på søndag.

Ang. treff, så kan jeg mandag-torsdag fra kl 10 til jeg må hente barna i parken kl14. Eneste er onsdag til uka som ikke passer.

Noen som har hørt noe fra Sjiga??? Er vel bare hun som mangler eller???

Skrevet

Lykke til med barneselskapet ajas...

Jeg skal ha modningsakupunktur til tirsdag igjen.

Nei, nå må jeg legge meg!

Dere får ha en god natt og en god helg...

Stoor klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...