Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 er det noen som vet hva en ny emmaljunga edge duo kombi koster? falt så veldig for den, men vet ikke om den er i dyreste laget.
Gjest Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 har du muligheten til å dra til Sverige lønner nok det seg...
Zummi Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 med fare for å ha misforstått hele vogngreia. Det du mener på er en emmaljunga edge duo? (duovogn har to deler der enten sportsvogndelen eller bagdelen står på, mens kombivogn er en hvor bagdelen setter oppi sportsvogndelen) I såfall så koster den tror jeg 6995 for 2006-modellen og skal du ha 2007-modellen så koster den 500 mere uten at det er noen forskjell på den... (og de koster visstnok ikke så mye mindre i Sverige heller)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 det var duovognen jeg tenkte på ja. takker for svar. iflg www.emmaljunga.no heter den duo kombi, kombivognen heter bare kombi, slik som jeg forstod det ihvertfall. men er usikker på om vi skal ha duo eller kombi egentlig. er jo greit med løs bærebag i kombivognen, men duovognen er finere synes jeg. får tenke på det. vet du forresten hva kombivognen koster i norge? sverigetur er uansett uaktuelt.
hemmeligvemmelig Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Den koster som regel rundt 7000 SEK i sverige, så du kan jo spare en tusenlapp eller så, men vi kjøpte i Norge siden garanti og reklamasjonsvilkår her er såpass mye bedre enn i Sverige at vi ikke synes det er verdt det når det er snakk om en så dyr ting. Forsåvidt også med tanke på evt reperasjoner om det skulle være nødvendig I Norge ligger den på rundt 7000 kr, vi betalte 6995. (2006-modellen)
Zummi Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Lurer på på om jeg så pris på kombivogna (den med løs bærebag i) til 6450 eller noe (like under 6500 i allefall) men det var liksom duovogna vi har bestemt oss for så jeg så den andre liksom bare i øyenkroken
Gjest Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Der jeg kjøper mine emmaljungar er det da 2år reklamasjon og er det noe galt er det bare å stikke innom....Synes ikke det er dårlig jeg...
hemmeligvemmelig Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Det høres jo bra ut, men kjøpsloven i Sverige er ikke like sterk som i Norge så det er ikke sikkert det er slik over alt Blir opp til hver enkelt butikk om de vil yte mer enn det som er lovpålagt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 Hei. Har en emmaljunga edgeduo, svart, kjøpt sent i 2004. Har kun brukt den i ett år men ikke solgt den enda fordi jeg ville bruke den til nesteman også... Men venter nå tvillinger og har derfor ikke brukt for den. En kjempe vogn. Selges veldig pent brukt med emmaljunga stellebag i samme farge. Er du int så si fra. Selges 4000,- Hilsen M
løve-78 Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 Hei! Har du solgt vogna eller? Jeg kan være interessert i å kjøpe den hos deg. Hvor i landet bor du? Vi bor i Vesterålen, Nord-Norge, tenker på frakta....
missy mamma til jonatan Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 eg har kjøpt emmaljunga edge duo kombi i bergen for 5200 kr og da fikk eg stellebag med også og seff sportsdelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå