Gå til innhold

Har tatt ct undersøkelse, men hva om jeg er gravid? Samme som skravles. og tri1

Anbefalte innlegg

Dette lurer jeg veldig på.. Har prøvd å finne ut på nettet, men finner ikke noe særlig.. HVIS jeg er gravid så er det jo uansett veldig tidlig.. Har ikm på kommende mandag.. Men har lest at det er farligst med denne undersøkelsen i de første mnd. Noen som kan svare meg på hva som kan skje hvis jeg er gravid?

Noen som kanskje har tatt denne undersøkelsen uten at de har visst at de var gravid?

Håper noen kan svare meg.. :-/

Fortsetter under...

Hmmm nei det er jo ikke det gunstigste området.

Eneste rådet jeg har er å vente å se om du er gravid. Er du det, kan du ringe røntgenavdelingen du var på og be om å få snakke med strålevernsansvarlig.

dette er jo kun magnet stråler og så tidlig har det ikke noe å si så vidt jeg vet.

Har selv vært igjennom en for ryggen, et for et av knærene og i morgen nr to for kne nr to.

De spør om man er gravid, men jeg kan jo spørre hva som skjer hvis man faktisk er det i såpass tidlig stadium

Annonse

Å kunne du gjort det lindynatt!? Det hedde vært kjempe flott! Så kan jeg følge med her imorgen! Er ganske nervøs for dette, selvom jeg ikke vet om jeg er gravid! :-) Er bare 7 dager siden el..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...