Gå til innhold

Unge i stavanger og omegn :0)

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Bare lurte litt på hvor mange unge gravide det er rundt Stavanger? Såg at det skulle være bim-treff i stavanger snart men tror ikke jeg tør å gå, sitte der å være den eneste på 18.. Så tenkte bare jeg skulle skjekke hvordan stemningen var for ett "ungt" bim-treff?

Fortsetter under...

Æg syns det hadde våre kosele med et lide treff, å si eg "kjenne" deg Vero, syns æg nesten dæ blir litt meir "sikkert" for meg å koma ;) hehe

Viss eg kan sei det sånn... (Litt nærvøse for å møda en hao mæ gravide ukjende folk på ei gong) ;) hihi...

men uansitt, gira på dæ ja!

Får se kem me får mæ åkke då, å ta dæ derifrå... :)

Annonse

det vett me sje heilt ennå.. må begynna på livet itte sommerferien å sjå korti det passe å sånn :-) E litt nervøs eg og.. Visste sje heilt om eg sko tør å spør folk om det i det heila men tror at det kan ver litt kjekt å møda andre så e unge å gravide og. e isje så veldig mangen av oss heller ;-) så me får nok begynna på skolen å samla litt mot å komma med ett forslag te tid å sted. :-)

Annonse

Jeg tok meg den frihet og skrive opp de som til nå har villet komme på BIM-treff... ;) hehe... Så kan vi vel finne ut en dato og sted etter sommeren som passer for alle? :)

Og selvfølgelig bare legg deg til listen.. ;)

lille_vb

Bolla piggsvin (+ 2 gravide bekjente)

Karina_fødeklar

Vero m. liten i magen

Ine16, 12.01.07

Og Netten, ville du og? :)

Før sommerferien så va onsdag den einaste dagen eg hadde fri fra jobb, udenom helgene då. Vettsje heilt om det blir likt nå men e vel en stor sjangs for det.. Så eg holde en knapp på en onsdag, men kan og bytta vakt med nogen, null problem ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...