Gå til innhold

Unge i stavanger og omegn :0)

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte litt på hvor mange unge gravide det er rundt Stavanger? Såg at det skulle være bim-treff i stavanger snart men tror ikke jeg tør å gå, sitte der å være den eneste på 18.. Så tenkte bare jeg skulle skjekke hvordan stemningen var for ett "ungt" bim-treff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BIM treff e me eg!! Eg e fra stavanger, e 18uker på vej, var på ultralyd idag, kjempe kjekt.. venter ei lita tulle.

Skrevet

Ine16, 12.01.07!

Gikk du GK Helse og Sosial på Hinna VGS forrige skoleår (05-06)?

Isåfall så vet jeg hvem du er! =P

Skrevet

Æg syns det hadde våre kosele med et lide treff, å si eg "kjenne" deg Vero, syns æg nesten dæ blir litt meir "sikkert" for meg å koma ;) hehe

Viss eg kan sei det sånn... (Litt nærvøse for å møda en hao mæ gravide ukjende folk på ei gong) ;) hihi...

men uansitt, gira på dæ ja!

Får se kem me får mæ åkke då, å ta dæ derifrå... :)

Skrevet

Oi søren.. der ble det visst dialekt...!

Hm.. jaja!! Skjønne den som skjønne kan.. :P

Skrevet

Hehe! Eg fatta det ihvertfall :P det hadde jo våre løye då. må nesten begynna på skolen å sånn fysst, så kan me bli enige om en dag her inne?

Skrevet

Sånn forresten, meinte du meg? isåfall så gjekk eg nok sje på hinna, går på kongsgård i byen, på allmenn. tror det skrives sånn :-P

Skrevet

Oops. Gjekk litt fort her, men då vett dokke jaffal ka eg gjør om dagane :-P

Skrevet

Hehe, jepp =)

Snart skole igjen for meg og, sjøl om eg e 20.. =P Glede meg kjempemasse!

Va så trege me å komma i gang me videregåande =P

Skrevet

hehe! eg må slutta midt i året nå så.. så blir vel litt treigere ferdig enn andre eg og. ;-) har termin i februar.. når har du termin?

Skrevet

hei hei godt å sjå at dar e andre her ifrå hehe..tid e d bim-treffe ska ver? trursje eg tåre men..hehe..e fra kvernaland gravid i uke 18:P

Skrevet

det vett me sje heilt ennå.. må begynna på livet itte sommerferien å sjå korti det passe å sånn :-) E litt nervøs eg og.. Visste sje heilt om eg sko tør å spør folk om det i det heila men tror at det kan ver litt kjekt å møda andre så e unge å gravide og. e isje så veldig mangen av oss heller ;-) så me får nok begynna på skolen å samla litt mot å komma med ett forslag te tid å sted. :-)

Skrevet

Eg e ikkje gravide eg.. E bare inne her å snige litt av å t, siden det e her eg ska ver NÅR eg blir gravide (håbe eg) =)

Skrevet

Ah okei ;-) koselig det og då. e du prøver då eller?

Skrevet

eg vett vertfall om 2 andre en meg så e gravide så kan spør di..

Skrevet

Me diskutere ka ti me ska begynna prøvingå, regne ikkje me at det e så lenge t =)

Skrevet

Jajaja! Få di med! Jo flere jo bedre!

Skrevet

hadde vært kjekt å vært på det, men egentlig håbe eg at den lille babyen min har komt då, har nemlig termin på mandag =) men det ser ikkje ut som h*n har tenkt seg ut på ei god stund ennå, hehe.. e 20 år å e fra Kverneland eg!

Skrevet

Så gøy då! Lykke te med fødselen då ;-) er bare i uke 15 eg så har god tid til bim-treff ennå..

Skrevet

Jeg tok meg den frihet og skrive opp de som til nå har villet komme på BIM-treff... ;) hehe... Så kan vi vel finne ut en dato og sted etter sommeren som passer for alle? :)

Og selvfølgelig bare legg deg til listen.. ;)

lille_vb

Bolla piggsvin (+ 2 gravide bekjente)

Karina_fødeklar

Vero m. liten i magen

Ine16, 12.01.07

Og Netten, ville du og? :)

Skrevet

kunne ønsket å være med jeg og, kommer fra stavanger er snart 20 og venter en jente i slutten av september:-)

Skrevet

Da skriver vi på deg å... ;)

lille_vb <3 spire i magen

Bolla piggsvin (+ 2 gravide bekjente)

Karina_fødeklar

Vero m. liten i magen

Ine16, 12.01.07

Tionne

Når passer det best for andre foressten? Eller, hvilke dager går og går ikke?

Skrevet

Før sommerferien så va onsdag den einaste dagen eg hadde fri fra jobb, udenom helgene då. Vettsje heilt om det blir likt nå men e vel en stor sjangs for det.. Så eg holde en knapp på en onsdag, men kan og bytta vakt med nogen, null problem ;-)

Skrevet

Hos meg æ den ainaste dagen så ikkje går annenkvær Lørdag.. ;) hehe! Så æ igroen åpen for ganske møje... ;) hehe

Men eg tenkte som så at det kanskje va litt lurt å ta det en lørdag eller søndag, si mange går på skule å sånn... :)

(En lørdag eg kan isåfall..) ;):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...