Gå til innhold

Til dere tirsdagsveiere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!¨

Vi er en del jenter som har til felles at vi føler vi har noen kg for mye her og der. Framgangsmåten vi har for å få de vekk er forskjellig, men mosjon og sundt kosthold er vell en rød tråd tenker jeg.

Så melder vi oss inn en gang i uken, forteller hvordan det har gått og vi har gjort noe spesielt, muntrer hverandre opp og/eller skryter av hvarandre. Om noen har noen effektive tips,eller spørsmål kan det også deles her. Det er vel heller en motavsjonsklubb framfor en slankeklubb.

bli med da vel! Jo fler jo ber! (om du trenger slanking da hehe)

Vi har alle forskjellige mål også, noen kun et par kg og andre litt fler eller bare ølnsker å gå inn noen cm.

Tina-B har nettop forlatt oss, da hun nådde målet sitt. hele 17 kg siden mars.

Jeg har selv tatt knekken på 11 kg siden april/mai deromkring.

Jeg synes det er motiverende å lese om sine bragder for uken.

Snakkes vi på tirsdag da?

Ja, heng deg med Dennis og mamma`n!!

Det er veldig motiverenes og ha en slik klubb. Jeg ser fram til hver tirsdag når det skal veies og kunne dele det med andre. Det gjør sitt at jeg går virkelig inn for å gå ned for hver uke. Har til nå siden mai gått ned 10 kg.

Jeg prøver å gå turer hver dag - 1/2 time til 1-2 timer. Styrke/kondisjo el. pilates 3 ganger i uken eller mer.

Spiser 5 måltider om dagen. Spiser normal mat, men sunnere selvsagt, og mer frukt og grønt. Spiser ingenting mellom måltidene. Da vann.

Skeier ut hver lørdag. Men selvsagt i moderate mengder.

Det er bare å begynne å trene - gå deg en tur hver dag, det er jo en start. Men der trengs veldig mye av selvdisiplin ;)

Be strong!! Lykke til, så snakkes vi tirsdag ;)

hei du!

vi har vel litt forskjellig fremgangsmåte,men de fleste som skrevet ovenfor er sundt kosthold og mosjon..selv har jeg byttet ut brød med knekkebrød, spiser bare snop på lørdag( i teorien) og trener så mye som mulig, mellom 3 og 5 ganger i uka...

Har gått ned 16 kg siden februar..

har 5 kg igjen, men de er seige de siste.

når det gjelder trening, har jeg begynt å spille håndball igjen, det gjør skikkelig godt for kondisen. ellers så trener jeg på helsestudio, pilates, styrke, step...osv. prøver å finne de timene jeg mener gir mest tilbake.

ellers så går jeg hver dag, minimum tre kvarter.

Jeg er flink når det gjelder trening, men sliter mer med maten,klarer liksom ikke holde meg borte fra snopet og chipsen.. men jeg kompanserer med å trene xtra... Poenget er jo å forbrenne mer enn du spiser, det er da du går ned, så er det opp til deg selv hvordan du gjør det.

lykke til, og bare spør hvis det er noe du lurer på..

Jeg får prøve å veie meg jeg også nå da, har ikke vært på vekten etter at Dennis kom til verden i mars. OIOIOI, hvordan skal det gå, blir vel dritskuffet over å se tallet tenker jeg :o( å jeg som ikke eier selvdisiplin da, har prøvd å starte med trening før, men har sluttet etter kort tid. MEN, nå må jeg komme meg i form. Føler ikke at jeg har så altfor mye kilo ekstra, men det trengs ihvertfall en oppstramming.

Noen av dere som bor i Tr-heim da?

Annonse

jo fler jo bedre, vi var mange i begynnelsen, men flere har falt av eller nådd sine mål....

vi snakkes alle på tirsdag:)

vi har meldt inn siden mai, var nettopp inne å så på 1ste veiing, da var jeg 74, så jeg har gått ned 5 kg siden det, hadde jo gått ned masse før også, men det var da det begynte å si stopp. hadde nok ikke fått motivasjon nok hvis jeg ikke hadde rappotert inn, føler jo litt press også:)

Hei, hei =)

Kan jeg også få lov til å være med?

Har noen kilo ekstra etter at lillesnuppis kom til verden for 6 mnd siden. Har gått aktivt inn for å gjøre noe de 14 siste dagene ved å spise litt mindre, kutte ut brus, sjokolade, potetgull, is osv...

Trener øvelser hjemme hver dag (situps, benløft osv), går lange turer (minst 3 km hver dag) + at jeg har begynt å løpe flere ganger i uka... Måtte kutte ut løpingen for 4 dager siden da jeg har overbelastet det ene kneet mitt - håper det går over snart, er sååå vondt og klarer nesten ikke å gå tur heller... er vel snart tilbake til startvekta igjen når jeg må ta det litt med ro, æsj...

Moro å bli med for å støtte hverandre, hehe, lykke til da =)

Startvekt: 64,8 kg

Forrige uke: 63,0 kg

Mål: 55 kg

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...