Vesle mor Skrevet 9. august 2006 #1 Skrevet 9. august 2006 Har kjøpt meg en sånn. Første dagen var det for å sjekke hvor mye jeg går... hadde gått over 14000skritt.. det er jo utrolig mye... fikk sjokk.. + at jeg syklet 1,5mil... (jobber i barnehage) begynte også å spise hver 3time og velig sunt den dagen.. Blir morsomt å se om vekten går nedover nå... Noen andre som har skritt teller? Hva ligger dere på ....
Dennis og mamma`n Skrevet 9. august 2006 #2 Skrevet 9. august 2006 Hvor kjøpte du den da, hva kostet den?
tåke Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 eg og jobber i barnehage, kanskje eg skal ta på meg min og imåra:O) hvor feste du den slik den satt bra.... min har legat i skapet å samla støv en stund... hehe
Vesle mor Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2006 Jeg har kjøpt min på intersport. Kjøpte bare den som teller skritt... Den kostet 99kr.. Jeg festet den i beltet på høyre side.. nå skal jeg se hva jeg har gått i dag da....Den står på 20159skritt... Vi har vært på tur i barnehagen dag.. har vært på senteret og handlet inn for uken.. pluss at jeg har leket med barna mine og gjort husarbeid.. Tok den på kl 6.30...
Dennis og mamma`n Skrevet 9. august 2006 #5 Skrevet 9. august 2006 oi, over 20000 skritt, det høres jo bra ut ) Kanskje jeg burde få tak i meg en slik en jeg også.
prekæs Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Man anbefaler å gå 10 tusen skritt om dagen. (ca 7 km). Har du gjort det behøver du ikke tenke noe særlig på hva du spiser. Vel å merke hvis vekten din er normal. Prøver å gå minst 10 tusen skritt daglig.
Kakeåndsen Skrevet 14. august 2006 #7 Skrevet 14. august 2006 Det gir en betydelig gevinst å gå minst 10 000 skritt om dagen. Mellom 12-15000 for å få en effekt på vekta. Ser ut som du skal kunne gå ned hvis du spiser sunt som du sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå