Gå til innhold

Jeg brekker meg av alt og ingenting jo :( Any one else??????

Anbefalte innlegg

Er nå 15+2 og jeg brekker meg av alt mulig. Lukter ting rundt meg, ja mye jeg aldri har reagert på før. Kan ikke gå ut med søppla, da ender det med at jeg spyr. Tanten min fikk en liten gutt i mars, og er jeg på besøk der og han gulper så sitter jeg og brekker meg og er rød i ansiktet og tårene triller :( Er ikke så gøy nei :(

Andre som har det slik?? Går det over??? Ingen rundt meg som jeg kjenner som har vert plaget av dette :(

Fortsetter under...

Trur det er heilt normalt. Eg og brekker meg hele tiden av lukter. Bæsje bleiene til min egen unge til og med. Klarer heller ikke lukten i kjøleskapet. Ikke etter mannen vasket det heller. Mye lukter jeg bare ikke tåler. Håper det går over snart!

hei:)

ja jeg kjenner til problemet ditt. var sånn je g også, det var helt ille, men har gått over nå. er 25 uker på vei, men det ga seg vel rundt uke 20-22....

forstår frutrasjonen din...jeg orket ikke være i mitt eget hus fordi jeg syns det luktet så ille der....

men ta det med ro, det gir seg eterhvert.

lykke til....

mine største problemer var hundelufting med dertil tilhørende små sorte poser - det er jo aldri kjekt, men har aldri brekt meg av det før! phew...

også fikk jeg helt plutselig brekninger av å pusse tenner. SKIKKELIG ille, haaaatet å pusse tenner, brakk meg tjue ggr hver gang - spydde heldigvis ikke men likevel...! Man kan jo ikke bare la være å pusse tenner dessverre. sukk...

begge disse begynte for alvor først rundt uke 17/18...før det hadde jeg trodd jeg slapp unna 1.tri-kvalmen, og takket og bukket for det... :) heldigvis ble det aldri skikkelig ille.

Men det er gått over nå, har hatt det bra et par uker, er i 25 uke nå...

håper alle dere andre også slipper unna snart! :)

Den verste kvalmen og spyinga er over for meg, den forsvant rundt uke 13. Nå er jeg i uke 19, men nå er det gjerne slik at jeg kan bli plutselig kjempekvalm av en lukt, noe jeg ser, mat osv. Igår spiste jeg pannekaker med blåbær og sukker... mmmmmm kjempegodt! Men 15min etter vi spiste ble jeg skikkelig kvalm, satt og gulpa sukker og fett og fikk helt panikk... måtte gå en laaang tur så jeg fikk luft før jeg ble bedre. Men det bakverket jeg hadde kjøpt til kveldskos fikk stå ifred gitt.... jeg blir kvalm av fett, sukker, søtsaker, bakverk, rosinboller, bacon, majones, alt sånt..... det ENESTE feite jeg takler er Delivio potetgull med salt. Jeg kan til og med bli kvalm av for svettelukt, sterkt lys, en stygg plante, osv. Aldri godt å vite hva som gjør at jeg brekker meg....

Så du er ikke HELT alene nei :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...